Przed obiadem

Niedziela, 1 grudnia 2013 · dodano: 01.12.2013 | Komentarze 5

Do Bolca przez Ustronie(drogą średniowiecza), Żeliszów, Jaroszowice w Bolcu na Śluzową po fotę na cmentarz. Powrót obwodnicą przez Kruszyn i stałą, często uczęszczaną. Wiatr, zimny z okresowymi podmuchami, czasem słońce i mnogo chmur, deszcz na horyzoncie.:)
Kategoria Regionalnie

| 18:36 czwartek, 5 grudnia 2013 | linkuj mors!
Zjeździłem cały Dolny Śląsk i wyobraź sobie, że jedyny raz na trasie spotkałem poziomkowicza - typ poziomki low racer- to było jeden jedyny raz. Poza tym w bolcu poznałem gościa który nie jako zawodowo takowe poziomki może wyprodukować.
Jedną z nich (przeznaczoną na sprzedaż) w celu przetestowania wybrał się ze mną do Głogowa, ilość kaem "czyli tam i z powrotem" 200 i po 8-miu latach bujania poziomkami, na paradzie rowerowej w Jeleniej spotkałem jeszcze jednego i tylu nas w tym rejonie jeździ, więc trzeba dużo się bujać po drogach województwa by spotkać takie cudo. Więcej wiary i kaem-ów na bicyklu.;)

TomSawyer!
Ceny tych cudeniek i mnie powaliły, dlatego złomowisko i stare rowery i idzie coś skombinować . Też nie spawam, zostawiam to fachowcom a reszta to moja wyobraźnia.
Poza tym piękny model wpadł Ci w oko, życzę spełnienia marzenia. Spotkanie jak najbardziej w porze przyjemniejszej.:)
Pozdr.:)
mors
| 23:27 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Trochę w życiu przejechałem (ponad 40kkm), w tym okolice Bolca chyba 4 razy, ale nigdy w życiu nie widziałem jakiejkolwiek poziomki, dziwne...
| 18:57 poniedziałek, 2 grudnia 2013 | linkuj Drzewa rodowe! Cztery, jeśli chodzi o ścisłość, właściwie to uzupełniam, bo z braku czasu robię to co jakiś czas, wpadając w wenę twórczą. Dodaję wtedy nowe materiały u uzupełniam dokumentacje dla potomnych by mogli wiedzieć i znaleźć w razie zapomnienia.:)

A tak, byłem w żółtej przeciwwietrznej kurtce. Zimno nie jest problemem, jedynie pot który schładzając się dość szybko, doskwiera a wiatr doprawia swoje.:)

Widzę, że mieszkasz na obwodnicy, często korzystam z tej trasy, może się spotkamy kiedyś przy okazji - rowerowo - i poznasz poziomy wymiar rowerowania włączając i syna.;)