Maj, 2016

Pierogi

Niedziela, 29 maja 2016 · dodano: 29.05.2016 | Komentarze 2

Kolejna wycieczka z samochodem w tle. Dowóz do Golnic rowerów i w czwórkę, One trzy  i Ja, kierunek Parkoszów i pośród jezior i stawów do Pstrąża ......

...po drodze Falklandy, kąpielisko i ruiny wojskowego ośrodka a przednim cztery białe rumaki....

...drogi nad wodą urzekały...

...fale mocno biły o brzeg....

...rozbijając się z zadziwiającą siłą ....

...ale z daleka, na kolejnym jeziorze tafla choć pomarszczona, nie budziła takich emocji....

...na CPN Orlen po małej kawce postanowiliśmy zmienić trasę, by jak najszybciej dotrzeć do Dąbrowy na festyn pierogowy - pierogi pyszne;)))...

...na powrocie do bazy wypadowej towarzyszyły nam ciekawe formacje chmur, które się rozeszły odsłaniając błękit nieba.

Z Kozłowa do Trzebienia przy głównej trasie, droga rowerowa, asfaltowa po obu stronach szosy - to krótki epizod by dostać się do "czarnej drogi" z Golnic do Nowej Wsi Kraśnickiej przez las, z której zrezygnowaliśmy z powodu burzowej chmury, grzmiącej nad Nowogrodźcem.

Krótkie pożegnanie przy lodowym deserze u gospodarzy naszej bazy i powrót nie śpiesznie na endorfinowym haju.;)))

Trasa; z Golnic przez Małe Golnice, Parkoszów, Mały Trzebień, Pstrąże, Kozłów, Trzebień, Parkoszów, Krępnica, Dąbrowa, Krępnica, Małe Golnice, Golnice.

Kategoria W towarzystwie

Motoshow

Sobota, 28 maja 2016 · dodano: 28.05.2016 | Komentarze 2

Szybki powrót z krótkiej roboty i mocne tempo do Bolca na MOTOSHOW....

....zdążyliśmy na końcówkę parady....

....motocykle różne retro również się pokazały...

....ale większość to wypasione maszyny pełne chromowanego blasku....

....były również i takie cuda....

....długo nie zabawiliśmy, bo na niebie zaczęły się zbierać burzowe chmury...

...powrót szutrową ścieżką po kolejową do Warty, na ciacho i kawę do brata a tam, chmury rozeszły się po horyzoncie,  by mocniej się z skumulować i przed R. zasłonić słońce.:)))

Kategoria z żoną

Golnice

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 26.05.2016 | Komentarze 0

Dzień Mamy zaczęliśmy od Mamy a potem wylądowaliśmy w Golnicach  u Gosi i Jarka. Auto nam podwiozło rowerki i w trasę - do Kliczkowa.....

...tam Jarek czekał z kawką, przed wyjazdem do elektrowni po drugiej stronie wsi sesja bikerów....

....owieczki pod wieżą obserwacyjną a wilk  na straży.....

....Beata i Gosia na ppoż. nr 10......

.....gdzieś po drodze....

Trasa przez Bory Dolnośląskie.:)

Reklamowo

Niedziela, 22 maja 2016 · dodano: 22.05.2016 | Komentarze 0

Z flagą po regionie wpierw do Teściowej na kawkę i przywitać szwagra, potem Kruszyn.....

...szlakiem Jakubowym ale pocałowaliśmy klamkę  i w pogoni za gospodarzami trafiliśmy na festyn kwiatów do Łazisk....

....parę minut na festynie, parę zdań, pozdrowienia i do Bolca, Aleją 1000-lecia do rynku na lody, tłok tak duży, że dopiero na ul. Prusa znaleźliśmy wolny stolik a tam spotkanie na szczycie, po poczęstunku razem  przez rynek, drogą rowerową koło PZZ....

....Robert z Żoną (z nadzieją oczekujemy, że dołączy do drużyny pierścienia) odprowadzili nas  do mostu nad trakcją kolejową gdzie Robert  pokierował nas  wzdłuż  torów, koło działek na Gliniak w lesie koło Kruszyna. Tam też tłok, więc chwilę posłuchaliśmy rechotu żab i kierunek Kraśnik, na rozjazdach asfaltowo - szutrowych spotkanie ze znajomymi rowerzystami i między polną do  Tomaszowa przez Kol. Kraśnik....

...rzepakowym uniesieniem ścigaliśmy się z motocyklistami;)))....

...by w końcu trafić na pejzaż w Lubkowie i skrótami do R.:)

Rower:6-NUBIAN

Plakaty

Niedziela, 22 maja 2016 · dodano: 22.05.2016 | Komentarze 0

Miałem do Pielgrzymki wyskoczyć z powrotem przez Zagrodno, ale najpierw wymiana wody w akwarium zabrała trochę czasu a potem przednie koło Nubiana nie mogłem dopompować, bo wentyl nie trzymał a jak już się wypuściłem w trasę to się okazało, że pod wiatr  i jeszcze w Sędzimirowie, kochający ludzi i wszelaki przejaw dobrej inicjatywy ludź zerwał plakat, więc musiałem uzupełnić ten ubytek ogłoszeniowy. Tak więc straciłem tyle czasu, że zadowolić się musiałem pętelką wokoło Grodźca ale to wyszło tylko na dobre bo tam też plakaty zostawiłem. Na obiad zdążyłem.;)))

Rundaka z Powiatem

Sobota, 21 maja 2016 · dodano: 21.05.2016 | Komentarze 1

Obawy czy Nyskey podoła na 100km były  przesadzone, Nyskey sprawdził się  idealnie, co prawda podjazd w Kraszowicach zmasakrował mnie porządnie ale na parę kilometrów przed metą dałem z siebie wszystko i mimo skurczu mięśnia uda na 200m przed metą pokonałem i dojechałem po medal...

..... całą trasę z flagą Rajdu Rowerów w Raciborowicach 5 Czerwca....

...były szutry, asfalty i kilkunastu śmiałków....

....i gość specjalny, tu akurat podczas posiłku.....

...gdzieś po drodze - most do Parkoszowa....

.... krótka sesja przy moście...

....postój - narada....

....podjazd na moście do Osieczowa....

...a na punkcie tym,  przystanek regeneracyjny....

...i jeszcze z Monią pod wiaduktem na małe zwiedzanie, i tu się okazało, że tak właściwie to mało zdjęć zrobiłem, można powiedzieć, że wcale a wydawało mi się, że robiłem cały czas. Więc jakieś foty powinna mieć Monia  i Starostwo na swojej stronce.;))

Trasa; Bolesławiec, Łaziska przez Małpi Gaj, Łaziska-Ożarów, Stare Jaroszowice, Wartowice, Warta, Tomaszów, Krzyżowa, Różyniec, Gromadka, Borówki, Trzebień, Falklandy, Golnice Małe, Krępnica, Osieczów, Kierżno, Parzyce, Nowogrodziec, Milików Kolonia, Kraszowice, Otok, Rakowice, Bolesławiec.

Kategoria rajd

W noc ciemną

Czwartek, 19 maja 2016 · dodano: 19.05.2016 | Komentarze 0

Śmignąłem do Iwin i pokolejową przez Wartę  do lasu przed Kruszynem i powrót asfaltowy.
Zapachy rzepaku i bzu nastrajały pozytywnie.
Lampa, rozświetlając szutrowe przeszkody płoszyła sarny i zające a koty chowały się za  źdźbłem trawy, myśląc, że je nie widać.  Gacki uganiały się za chrabąszczami, które w trwodze śmiertelnej i wpędzie na oślep waliły w mój kask.
Bezwietrzna cisza, ciepła  pochmurna noc i księżyc wyglądający zza szczeliny chwilowej w chmurze. Meta dwudziesta druga zero, zero i.....spać.;)

Testowo

Środa, 18 maja 2016 · dodano: 18.05.2016 | Komentarze 2

Staw w Warcie i kawałek dookoła wałów, powrót polnymi, wśród niebiańskiego zapachu rzepaku.:)

Pod wiatr lodowy

Niedziela, 15 maja 2016 · dodano: 15.05.2016 | Komentarze 0

Do teściowej i rozwiesić parę plakatów, przy okazji przekazać parę Tomkowi no i tak się złożyło, że razem pojeździliśmy. Najpierw pod wiatr lodowy, szlakiem Jakubowym do po kolejowej trasy w Kruszynie, stamtąd do Iwin szutrem z 700 metrowym odcinkiem asfaltowym w Warcie i razem do R. gdzie - koło kamionki przy betonowym leju cementowni - Biały Łabędź złapał gumę, pierwszą od zakupienia, prawie po 8kkm. Koniec końców zakończyliśmy szybką herbatką na blokach.:)

Fot nie ma, bo miało być szybko i krótko i nie wziąłem aparatu ale coś Dudysia zrobiła.;)
Kategoria z żoną

Ważne sprawy

Czwartek, 12 maja 2016 · dodano: 12.05.2016 | Komentarze 4

Załatwianie spraw na rowerze, czysta przyjemność a na polno-leśnych drogach, wpierw zając z pod kół mi czmychnął, potem bażanty walką zajęte dały się podjechać na odległość 10m.....

a na koniec żurawie,  żerując w zielonym zbożu pozwoliły się sfotografować....

....długo pozowały....

...gdzieś za kościołem w R. chmura - czyżby zapowiedź zmiany pogody?:(

Trasa; do Warty przez staw poflotacyjny i powrót koło Gwiezdnego zamku na Wartowice i koło stawu do R.:)