Listopad, 2022

Krańcem deszczu

Niedziela, 27 listopada 2022 · dodano: 27.11.2022 | Komentarze 0

Padało i czekałem aż przestało ale to przestało jakoś tak nie do końca, więc moknąc delikatnie pojechałem i dobrze, bo nie zmokłem a się przejechałem łapiąc trochę deszczowej wilgoci...;)))

Kategoria krótki wypad

Temperatura:-2.0

Gdy mróz

Sobota, 19 listopada 2022 · dodano: 19.11.2022 | Komentarze 0

Popołudniowy wypad na zachód słońca, wszedł o czasie. Trasa miała być jak na pierwszym rajdzie ale gdy mróz trzyma to plany ulegają zmianie...

....kolory bujnęły się gdzieś na północy za mostem na rowerowej....

....biały szron obsypał pobocza a mróz trzymał. Ruszyłem w drogę choć licznik przestał działać, w Iwinach zreflektowałem się,
że nie wziąłem lampki na noc - pomyślałem - skrócę trasę w Lubkowie a tu przerzutki tylne zaczęły coś szwankować.
Nawet skrzypienie gdzieś z dolej części ramy nie zawróciło mnie ale w Lubkowie na tym małym podjeździe poczułem luz na korbie - no i masz, puściła śruba
a w sakwie kluczy nima. Na szczęście miałem małe kombinerki i wykombinowałem dokręcenie ale jazdy dalej już nie było. Powrót odbył się najkrótsza trasą, decyzja była
trafiona, bo po drodze jeszcze 5 razy dokręcałem......

....a noc dopadła mnie przed blokiem.;)

Kategoria krótki wypad

Wigwam za mchowym lasem

Piątek, 11 listopada 2022 · dodano: 11.11.2022 | Komentarze 1

Propozycji na niepodległościowy wypad, było kilka, bo; ale tam byliśmy a tam za daleko a tam ni jak, ale pogrzebaliśmy w pamięci głębiej i stanęło na stałej wypadowej bazie, czyli Kliczków...

....tuż przy zamku biegnie trasa Bory-Łużyce, wbijamy się w  nią i kawałek jedziemy utwardzonym szutrem,
by zjeżdżając z tej trasy na leśne dukty ukierunkować wycieczkę na Przejęsław i dalej do autostrady przed którą, po lewej
stronie.....

...zaczyna się ppoż nr.17 - rowerowa autostrada....

.....lasy, lasy i taki pokutny pomnik....docieramy do leśnego wigwamu na mini grilla nagrywam filmik ale foty żadnej...

....po posiłku i kawie wracamy tą samą trasą zachwycając się leśnymi mchami - tych zielonych kobierców
i ich piękna, foty moje nie oddały w pełni a były zachwycające...

...z głównej trasy zjeżdżamy do Ławszowej która dzikiem stała, chwile się pokręciliśmy podziwiając nowe rzeźby...

...dzień chylił się ku zachodowi ale zdążyliśmy na widokowy w Osiecznicy, meandry Kwisy i jej bystrza w pełnej krasie...

....docieramy do folwarku na obiad i już na noc pod zamek, skąpany w purpurze zachodu gdzie odbywa się "Jarmark Smaków"
Kupujemy jakiś ser i pakujmy rowery już w świetle latarń....

...byliśmy tam gdzie nie byliśmy, daleko jechać nie musieliśmy a czas wypełniliśmy po brzegi
 i na rowerze będąc i samochodem jadąc i w miłej atmosferze przy ognisku nad wyschniętym jeziorem i przy stole w  folwarcznej restauracji.
Wracając pod gwiazdami czarnej nocy radowaliśmy się spędzonym dniem...;)))
Kategoria W towarzystwie

Skała

Niedziela, 6 listopada 2022 · dodano: 06.11.2022 | Komentarze 0

Przedobiednia wycieczka na Skałę tzn. pałac w Skale. Niestety, ogrodzony i rozstawione rusztowania czyli rusza dalszy remont więc jedziemy na "Huzarski Skok".
Błoto po ostatnich deszczach nie pozwala nam na zejście, zniesmaczeni wracamy do Włodzic szutrem, po drodze pomagając gościowi wypchnąć się autem z koleiny.....

...ale widoki z trasy Ustronie - Skała 3km wymiatały...

....Fudżi i Połom robiły robotę ale i Okole, Śnieżka i Sudety w ogóle a nawet Rosocha - widoki przednie były...

...pogoda dziś idealna.....

Kategoria z Dudysią

Rower:11-NIMUEH

Czas czasu w czasie

Wtorek, 1 listopada 2022 · dodano: 01.11.2022 | Komentarze 0

Przed popołudniowe co nieco. Puściłem się w region z wiatrem a mocne odczucia - że już to robiłem, że tą trasą jeździłem a tam byłem a tędy przejeżdżałem - mocno mnie zastanawiały,
czas się powtarza, lata płyną i czasami w przemyśleniach, przemknie myśl, że wiele się zmieniło, wiele zmienia a przyzwyczajony do tempa zmian, przyjmuję to za stałą nie zmienną....

...pętla czasu w czasie - czas.;)