Czasówka

Dystans całkowity:2050.87 km (w terenie 14.75 km; 0.72%)

W upale

Niedziela, 16 lipca 2023 · dodano: 19.07.2023 | Komentarze 0

Późnym popołudniem wyskoczyłem na szybki przebieg i rozkmine nowej ddr-ki w Łaziskach...

...ciepło ale lekki wiaterek i powrót z wiatrem...;)))

Strzała

Poniedziałek, 22 maja 2023 · dodano: 22.05.2023 | Komentarze 0

Sprint do Daniela i z powrotem, czyli jazda po kawie....;)))

Koniec urlopu

Wtorek, 5 lipca 2022 · dodano: 05.07.2022 | Komentarze 0

Krótki wypad na szybko dookoła Grodźca, tak na zakończenie urlopu....

...było zaje....ie, teraz "cza" dalej robić, by było zaje...iście....;)))

Podwójnie chrzczony

Czwartek, 5 maja 2022 · dodano: 05.05.2022 | Komentarze 1

"Szybki" oblot regionu, Pierwsze 50km było nawet nawet, widoki zamglone ale czułem się otulony mnogością wygasłych wulkanów.
Wstęgi rozgrzanego asfaltu brawurowo ciągnęły mnie do przodu ale wtedy dopadły mnie skurcze....

...coraz mocniejsze i rozleglejsze na obydwóch kończynach i to od łydek po uda więc stonowałem  i zrobiłem jedną fotę....

...potem nie było czasu, bo okazało się, że przyszła ważna paczka na pocztę i musiałem ja zdążyć odebrać.
Na domiar wszystkiego nadchodziła ze "wschodu" czarna chmura, no i te skurcze, musiałem zmienić trasę i tak znalazłem się w Iwinach.

Zaczęło kropić, właściwie to jedna kropla oznajmiła mi, że padać będzie ale czas gnał mnie na pocztę i tu zaczyna się chrzest.
Na rowerowej, już na tym długim podjeździe gdzie schronić się nie można, grzmot przetoczył się nad głową i lunęło i to jak lunęło,
deszcz z gradem a mnie jechać trzeba było.
Doszedł wiatr i pchał mnie na barierki - uciekłem na główną, przemoczony do suchej nitki  pomyślałem, że pierwsza setka w tym roku solidnie ochrzczona będzie.
Uradowałem się i gnałem dalej, bo bardziej mokry już nie mogłem być.
Jakże się myliłem, ulewa była tak mocna, że strumienie płynęły w poprzek drogi do R. Wjechałem w jedną z nich w momencie gdy wyprzedzał mnie czarny SUV (marki nie doczytałem) i w tym momencie straciłem całkowicie widoczność.
Zalany wodą, o mały włos nie straciłem równowagi (pływał bym długo) woda spływała zemnie jak z kota, który wskoczył do wanny na sekundę - nie było mu to w smak i mnie też, machnąłem mu dziwacznie tylko po co, pewnie mnie nawet nie zauważył. Przywołałem banana na gębę myśląc, że podwójnie chrzczony to rzadka gratka...;)))
Stojąc pod prysznicem dziwiłem się nawet, że banan dalej nie schodzi z gęby. Pierwsza  setka zaliczona, oby więcej ale bez wody z nieba...;)))

Zachodni wiatr

Niedziela, 18 lipca 2021 · dodano: 18.07.2021 | Komentarze 0

Poranna zaprawa, kierunek był oczywisty, minimum 50 km więc, Gromadka i tylko ten zachodni wiatr mnie zastanawiał, gonił jakieś chmury, momentami ciemniejsze ale był to tylko przelot maruderów z wczoraj i nic po za tym....

...powrót wprost do filiżanki kawy...;)))

Kalorie: 1935 kcal

Bez postoju

Piątek, 9 lipca 2021 · dodano: 09.07.2021 | Komentarze 0

Zdążyć przed burzą a  czarne chmury dookoła, zataczały coraz ciaśniejsze kręgi, wiatr nie utrudniał, ruch aut niewielki, szosa wspaniała i rowerowy wiatr we włosach. Pomknąłem na niebieskim rumaku bez postoju i mknąłem. Uda napięte, łydki na granicy skurczu, pot lał się strumieniem, łykiem z bidonu odliczałem kaemy i jeden baton mocy drogę mi wydłużył, bo z 40km planowanych zrobiło się prawie 60...;)))

...wtaczam rower na "orlą górkę" i w oddali słyszę pierwszy grzmot, pociemniało, poszarzało i poczułem pierwszą kroplę a z okna pokoju obserwuję jak ulica zmienia barwę na ciemniejszą, deszcz staje się faktem dzień rowerowy zaliczony...;)))

Długie wahanie

Niedziela, 16 maja 2021 · dodano: 16.05.2021 | Komentarze 3

Wczoraj nie moc wielka i nici na setkę a dziś wahanie, czy dam radę? Czy podołam? Ale pojechałem i długo, długo się wahałem, aż w Modłej podjąłem decyzję i skręciłem na Chocianów..

...po drodze test kufra - prędkość do Iwin 4km w  34,5km/h, rekord Nubiana pobity o 1,5km...

...nasza ddr-ka wymiata o każdej porze roku...

...żółte szaleństwo rozlewa się łanami mórz polnych po horyzont, jak okiem sięgnąć wszędzie żółto...

...potem tylko szaleńcza jazda, słońce przykryła kołdra ciężkich chmur więc nie cykałem ale w Chocianowie już musiałem,
pałac od lat w ruinie i nic, nic się tu nie dzieje...

...z Chocianowa jeszcze się jechało avs 28,8km/h i ogień w udach ale przed Chojnowem, wmordewind i zaczęły się delikatne podjazdy.
Licznik pokazywał uparcie jak średnia leci w dół ale na moście przed Chojnowem przepiękna panorama z Sudetami, Chojnowem i Grodźcem ociepliła klimat....

...na rynku przy fontannie, krótka chwila relaksu i ruszam, niestety, zafascynowany rynkiem nie kupuję nic na ruszt, przekonany święcie, że w kufrze jaszcze jeden grześ.
Wyjeżdżam z Chojnowa i odezwało się ssanie, ja do kufra a tu zonk, ostatniego grześka ( starego zresztą) zjadłem w Chocianowie, wracać się - no bez jaj, prę do przodu i dopiero po wyczerpującej walce z podjazdami w liczbie dwa i wiatrem prosto w twarz docieram do Krzywej - banan i grzesiek załatwiają sprawę...

...w Wilczym Lesie skręcam na Szczytnicę i dobrze zrobiłem, bo objechałem deszczowy armagedon, to ta chmura na horyzoncie.
Zaliczam Kraśnik i prę do Bolca, jeszcze rzut beretem do ddr-ki i z wiatrem do domu a żeby nie było tak prosto, to spotkanie w Kruszynie z Ojcem, na Mogilnikach z kumplem na poziomce i z jeszcze jednym bikerem kolegą i z sąsiadami i tak wreszcie docieram pod moją górkę ale uda, już mocno łapały skurcze...

...oczywiście obiad dwie godziny po czasie, musiałem sobie odgrzać ale to już bajka - grunt, że pierwsza setka sezonu zaliczona.:))))

Żółte szaleństwo

Wtorek, 11 maja 2021 · dodano: 11.05.2021 | Komentarze 0

Po pracy dopadła mnie drzemka a liczyłem na dłuższy wypad i co!? Nie da rady - po pracy to po pracy, swoje trzeba odespać;)))

...wreszcie maj i żółte szaleństwo a zapach, dziś mnie niósł, wiatr mu pomógł i do pierwszego ronda dobiłem z avs31km/H, powrót pod wiatr i ostatni podjazd zgasił mój zapał ale i tak było bosko - kocham wiatr....;)))

Kalorie: 1943 kcal

JUBILAEUM

Sobota, 24 kwietnia 2021 · dodano: 24.04.2021 | Komentarze 0

Dorwałem pozioma i poszalałem, tydzień rowerowego postu źle wpływa na moje podstawowe funkcje życiowe, tak nie można, to bezlitosne, okrutne molestowanie i ciała i umysłu. Dobrze, że chociaż jest ten łykend - lekarstwo na wszystko ale żeby nie było tak prosto, to i ten marny skrawek mojej szczęśliwości, życiowe potrzeby próbują odebrać....

...ale się nie daję, dosiadam Nimueh-a i gnam ile tchu w piersiach, ile sił w udach i na bezdechu prawie wpadam pod "Ramiona Europy" pod Krzyż Milenijny,
duży, wysoki, w kadrze się nie mieścił.....

...więc wziąłem go na dwa razy, chwila oddechu przy tym kolosie przyniosła pomysł na trasę przez Krępnicę....

....wody Krępnicy są odpoczynkiem  - "prowadzisz mnie nad wody gdzie mogę odpocząć, orzeźwiasz moją duszę" -
tak traktowałem ten zbiornik pitnej wody dla miasta ale się zmieniło. Tabliczki - teren prywatny - i przeorane wjazdy na teren jeziora pozostawiły niesmak, tak się traktuje lud pracujący, chcący odpocząć, znaleźć wytchnienie nad spokojnymi wodami jeziora. Jak tak dalej pójdzie to ani do lasu, ani nad wodę, ani nawet na łąkę pójść nie będzie można, bo zakaz, bo prywata...:(

Trasa

Niedziela, 18 sierpnia 2019 · dodano: 18.08.2019 | Komentarze 2

Przedobiedni wypad na trasę - lotnisko, Krępnica, Osieczów, Kliczków, Bolec, R.....

Trasa na Kliczków
Trasa na Kliczków © nahtah
...pogoda zmienna, pochmurno w pierwszej części trasy i deszcz w Nowej Wsi Kraśnickiej....

...jednak nie zrażony opadem, w pewnym momencie dość intensywnym, docieram do Krępnicy, wrzucam na ruszt grześka i lecę lecę do Osieczowa, Kliczków, i zalew po drugiej stronie....

....powrót intensywny bo do Iwin z wiatrem. Wody w Kwisie sporo....

...obiad, kawka i krótka drzemka, popołudniu szykuje się wypad na ceramiczny rynek w Bolcu.;)))