Wrzesień, 2009

Pożegnanie września

Środa, 30 września 2009 · dodano: 30.09.2009 | Komentarze 0

Spokojna przejażdżka po okolicznych wertepach.;)

Leśne drogi

Niedziela, 27 września 2009 · dodano: 27.09.2009 | Komentarze 0

Z Alanem, po nowych drogach w lesie przed Ustroniem, w kierunku na Zbylutów. Najpierw, jedna droga się skończyła w szczerym polu, między lasami, potem w Zbylutowie wjechaliśmy na drogę przemysłową, która skończyła się przy kopalni piaskowca. Pchanie pod piaskową, stromą górę stało się upiorną rzeczywistością i na koniec, przepchanie rowerów przez ściernisko, bo innej drogi nie było a powrót, w myśl zasady - nie cofamy się - nie wchodził w rachubę. Przez tą pomyłkę, straciliśmy półgodziny i obiad musiał poczekać. Ogólnie wróciliśmy umęczeni, lecz szczęśliwi, w każdym bądź razie ja na pewno.:)
Kategoria W towarzystwie

Czwartek, 24 września 2009 · dodano: 24.09.2009 | Komentarze 0

Wieczory są już chłodne, powrót z Bolca był już naprawdę jesienny.:)

Jesień

Środa, 23 września 2009 · dodano: 23.09.2009 | Komentarze 0

Miał być krótki wypad, ale skusiło mnie wjechać na szlak Św. Jakuba i tak, dojechałem do Kruszyna. A skoro już tam byłem, to wskoczyłem na drogę rowerową do Bolca. Po drodze spotkałem Jarka - przyjaciela z lat pracy w Polfie. Pojeździliśmy trochę po mieście i na wieczór, w noc właściwie ciemną, wróciłem do domu, mając okazję zaobserwować - już trzeci raz w tym tygodniu - Międzynarodową stację kosmiczną ALFA. Z początku myślałem, że to Saturn błyszczący pod jasnym Jowiszem ale zniknął niebawem, Jowisza pozostawiając samotnego. Noc ciepła i mknąłem z niebiańską radością mało nie rozjeżdżając przebiegającą przez drogę niewiastę młodą.;)
Kategoria wycieczka

Na Kozią Górkę

Wtorek, 22 września 2009 · dodano: 22.09.2009 | Komentarze 0

Tam i z powrotem - czyli krótki wypad na Kozią Górkę.:)
Kategoria krótki wypad

Przed obiadem

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 20.09.2009 | Komentarze 0

Przed obiadem, po lasach, krótka przejażdżka.:)
Kategoria krótki wypad

Środa, 16 września 2009 · dodano: 16.09.2009 | Komentarze 0

Wyskoczyłem do Wilczego Lasu i miało być z powrotem ale pognałem na Szczytnicę i wzdłuż torów kolejowych do głównej w Tomaszowie i tam zachciało mi się dojechać skrótem do mostu na drodze z Kruszyna do Kraśnika.Więc pojechałem prosto, najpierw było kawałek szutrowo, potem droga przeszła w polną, a następnie, w zwężającą się ścieżkę, coraz bardziej zarośniętą trawskiem i pokrzywami, w końcu zarosła całkowicie i na dziesięć metrów przed otwartą przestrzenią(bo jechałem między lasem a torowiskiem)brakło jakiejkolwiek możliwości jazdy. Rower przeniosłem w myśl zasady - nie cofać się. Jakież zdziwienie mnie ogarnęło kiedy ujrzałem zabronowane pole, hektary pola i żadnej drogi, żadnej. Tylko torowisko po prawej las za plecami i mnogo przestrzeni przed sobą. Chciał nie chciał popchałem rower obrzeżem lasu i po dziesięciu minutach zmagania się z miedzą polnoleśną, dotarłem do leśnej drogi, by po minucie, znaleźć się znowu na asfalcie. Zachodzące słońce towarzyszyło mi przez parę minut i ostatnie promieni purpury zgasły przy A4.:)
Kategoria Po pracy

Koszyk

Sobota, 12 września 2009 · dodano: 12.09.2009 | Komentarze 0

Do kumpla po koszyk w kształcie baku, przy okazji testowałem nowe korby. Po drodze jak zwykle dopadł mnie deszcz i padał prawie do Bolca. Powrót był już spokojny, z wiaterkiem i suchy, aż się nie chciało wracać. Gdyby nie pustka w żołądku i pora obiadowa to.....;)
Kategoria test

Wtorek, 8 września 2009 · dodano: 08.09.2009 | Komentarze 0

Do brata z Dominikiem a brata nie było. Piękna pogoda.:)
Kategoria W towarzystwie

ZLOT POZIOMEK

Niedziela, 6 września 2009 · dodano: 06.09.2009 | Komentarze 0

Zlot POZIOMEK-największe święto rowerowe w tym sezonie, udało się wyśmienicie.
Prawie cała Polska Pozioma zjechała do Rogalinka. Było co oglądać i zaczerpnąć nowych pomysłów do nowych konstrukcji.:)

Podczas zlotu zwiedziliśmy pałac w Rogalinie, zamek w Kórniku. Trasa z Kórnika do Zaniemyśla, wiodła piękną drogą, wzdłuż jeziora Bnińskiego. Pogoda dopisała, choć parę razy postraszyło drobnym deszczem.:)

Organizacja na wysokim poziomie i zaciszne miejsce, gdzie w spokoju można było zaczerpnąć świeżego, leśnego powietrza i pogadać na tematy poziome w poziomie.;)