Rower:2-NUGGET

Iza

Sobota, 30 sierpnia 2014 · dodano: 30.08.2014 | Komentarze 2

Odwiedziliśmy koleżankę z pracy Dudysi. Trasa:  R. Żeliszów, Suszki, Kraszowice, Ocice Kol. Ocice, Milików Kol. Milików, Nowogrodziec - kawka u Izy - Parzyce, Kierżno, Osieczów, Osieczów - zalew, Kliczków -Błękitek, Kliczków - zamek, Dobra, Bolesławiec, Kruszyn, Łaziska, Warta, Iwiny, R.
Na błękitce pusto, więc wskoczyłem do wody na chwilę, nie moczyłem ubrania i tak nikogo nie było wiec był walet, fajna sprawa. Na zamku w Kliczkowie nie było lodów ale i tak spędziliśmy pod parasolem kwadrans - mała ulewa. Rozpogodziło się na chwilę i przy wyjeździe z Kliczkowa zaczęło znowu padać i tak w deszczu dojechaliśmy do Dobrej, tam już deszcz minął i lekko przemoczeni obwodnicą na lodowy deser do Ha-noi w Kruszynie. Powrót stałą trasą.
Tak dla ciekawostki u Izy, strzeliło mi w tym miesiącu 1000km.:)
Plaża na której się kąpałem - foty nie było

Spokojne wody Błękitka

Pobyt w czystej naturze - spokój i cisza

Normalka, pilnuję rowerów a Dudysia szaleje w plenerze.;)