Rower:2-NUGGET

"Wolność, kocham i sznuję"

Środa, 11 listopada 2015 · dodano: 11.11.2015 | Komentarze 4

W taki dzień nie pojeździć, to skandal a pogoda nie bardzo chciała po rozpieszczać świętujących. Kurtka przeciw deszczowa na grzbiet i w drogę, trasa początkowo tylko wokół  zamku....

....ale w Grodźcu (wieś) deszcz nie padał, temperatura znośna, więc wskoczyłem na szutry szlaku miedzi i kamienia....

...początkowo zacząłem żałować decyzji lecz tylko początkowo, bo kamienie były i błota mnóstwo  ale raz się żyje a jechało się cudownie, więc myśli tak negatywne i zmartwienie, że trzeba będzie czyścić, wyrzuciłem precz z umysłu i jazda stała się czystą przyjemnością.....

....tym bardziej, że nowe siedzisko marki Selle Royal, przeszło moje oczekiwania co do wygody podróżowania....

....na szutrach, o dziwo kałuż nie wiele....

...no, prawie nie wiele....

...Zamek przymglony ale magia była...

....miałem skrócić drogę przez Ganczary ale mało mi było i pognałem na Wał Okmiański, tu błota w największe ulewy nie ma.

Trasa; R. Sędzimirów, Nowa Wieś Grodziska, Grodziec, Olszanica, Radziechów, szutry nad Ganczarami, szutry Wału Okm. Lubkówek, Lubków, Iwiny, R.:)
Kategoria Regionalnie

| 20:47 piątek, 13 listopada 2015 | linkuj Chętnie bym zabrał ale chętnych brak.;)

Na GW. O północy to niezła gratka ale chciałem być na pierwszym seansie, jeszcze nie rezerwowałem, bo sam nie będę, muszę się zmówić z całą ferajną i dzięki za info, jutro będę działał, miejsc jeszcze dostatek.;)
| 16:06 środa, 11 listopada 2015 | linkuj Nie ładnie Monia, nie ładnie, dziś świętować tylko, bo "OTAKE POLSKE" walczyli my, u mnie rower i maraton Star Wars i total leń.;)

A teraz Ty, co robisz nic.;)))
monikaaa
| 15:35 środa, 11 listopada 2015 | linkuj No to wobec tego ja zachowałam się dzisiaj skandalicznie. :) Na swoją obronę mam to, że czas wolny musiałam i tak poświęcić na pracę, a ponadto od południa lało. I to ostro. :/