Bory, bory, bory....

Sobota, 13 sierpnia 2016 · dodano: 13.08.2016 | Komentarze 3

W samo południe wybrałem się w odwiedziny do rodziców. Do Brzeźnika przez Bolesławiec - z Iwin szutrami pokolejowej, obwodnicą w Bolcu i boczną na zabobrzu do cmentarza Kutuzowa i szutrami do Mierzwina i przez Brzeźnik od południa na wylot do Bolca. Kawka - pitu, pitu i szutrem i do dziury Brzeźnika....

...objazd dookoła i wskok na ppoż 4 i jazd od krzyżówki...

...chwila zastanowienia i dłuższa alternatywa jazdy szutrem wygrała, czyli czwórka....

...żółtego nie zdążyłem złapać, jak byłem z tamtej strony ale czerwony trafiłem w sam tył....

...oczywiście z czwórki na chwilę na osiemnastkę i do ostoi wodnej....

...kolejna krzyżówka i wjazd na dziesiątkę....

...skalne atrakcje tuż przy  drodze....

...kolejna atrakcja - prostowanie drogi Dobra - Kliczków...

...z dziesiątki  koło Bukowego lasu na jedenastkę i przez "Fangorn" gdzie ostoi jego, stary Dąb pilnuje...

...dalej z tyłu lilipucie wyrobisko....

....nahtah - liliput w tej dolince jakoś maleję;)....

...nim most w Parkoszowie minąłem  to spenetrowałem ppoż.  jedynkę przeskakując z jedenastki przez siedemnastkę do jedynki która okazała się piaskową, nieprzejezdną wstęgą, wróciłem do Krępnicy i przez Golnice do Trzebienia Małego na pierożki....

...po zaaplikowaniu porcji energii ruszyłem ppoż.44 - droga wiecznych kałuż....

...kołomyja na rozstajach leśnych, z lewa na prawa 44 do Borówek, na wprost 49 do Przemkowa, a za mną po lewej 47 do Krzyżowej...

...wybrałem 47 do Krzyżowej....

...skręcając na Różyniec wreszcie widoki uwielbiane, niestety, z lotniska pejzaże zamglone, przeleciałem Szczytnicę i w drodze do Wilczego Lasu zapragnąłem polecieć przez Tomaszów i do Lubkowa...

...wybór drogi koło fermy był dobry, Karkonosze powalały a księżyc i nieliczne chmurki dopełniały widoku...

...oczywiście horyzont słoneczny mus być, tak na koniec wycieczki, pięknie było......;)))