Światła Valarów

Piątek, 7 października 2016 · dodano: 07.10.2016 | Komentarze 5

Jutro deszcz a dzisiaj pogoda zaskakująco słoneczna i nadzieja na słoneczne fajerwerki. To nic że zimno, to nic, chciało nam się jechać i pojechaliśmy....

...malowany początek...

...uszczęśliwiona, uśmiechnięta, radosna....

...i trafione słoneczne fajerwerki...

.., odblask i światła Valarów do muzyki "Ainurów"....

...i mógłbym tak bez końca....;)))

Trasa, po asfaltach gminy Warta.:)

Kategoria z żoną

| 20:04 wtorek, 11 października 2016 | linkuj Częściej takie nagrody, to nie wiarygodne ale tyle razy się oglądało a dalej zapiera dech w piersiach.;)
Dziasiek
| 20:59 niedziela, 9 października 2016 | linkuj To, że trafiliscie na taki piękny spektakl, to nagroda za to, że chciało Wam się ruszyć z domu. Nagroda i dla Was i dla nas ;-)
| 15:55 niedziela, 9 października 2016 | linkuj Wschody i zachody są tak bajeczne, że nie można nie podziwiać tego piękna - zachwycam sie co dziennie a te uchwycone jak wyżej to traf, byliśmy w odpowiednim miejscu o odpowiednim czasie, czego życzę wszystkim.;)))
monikaaa
| 18:39 sobota, 8 października 2016 | linkuj Nooo, działo się wczoraj. W Legnicy co prawda mało było widać zachodu, bo niebo było zawalone chmurami, ale to co się przebiło też robiło wrażenie :)
niradhara
| 07:11 sobota, 8 października 2016 | linkuj Witaj w klubie wielbicieli świetlnych spektakli na niebie :)