avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 77066.64 kilometrów w tym 5335.77 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.45 km/h i się wcale nie chwalę.

NIM...

Czwartek, 21 września 2017 · dodano: 21.09.2017 | Komentarze 6

I właśnie teraz gdy do wpisu usiadłem, z głośnika popłynął Walc Szostakowicza, wsłuchałem się namiętnie przypominając sobie przebieg trasy.
Nim - ant nad anty, wyrwał mnie na jazdę po wzgórzach Zagrodna i Pielgrzymki, czas to był na fajerwerki - Szostakowicz się skończył i popłynął Wampirzy Walc, podgrzał atmosferę a na wizji przypominania.....

....samotne drzewo, na szerokim polu, w gorejącym zachodzącym słońcu cień rzucało - widok z Pielgrzymki....

....piękny widok, wpadam w melancholijny nastrój pod wpływem kolejnej piosenki śpiewa -  Simon i Garfunkel....

....asfalt niczym lustro odbija promienie, rozpływam się pod wpływem niebiańskiego głosu z muzyką Ennio Morricone i zapominam na chwilę dokąd ta droga, tylko na chwilę, to trasa na Nowe Łąki z Pielgrzymki....

....jeszcze przed Nowymi Łąkami wpadam w pole, jakieś 100m, by złapać w słońcu, wieżę obserwacyjną w Nowych Czaplach, udaje się.
Ukontentowany trafnym wyborem dzisiejszej jazdy, smakuję gładkie dywany z Nowych Łąk do N.W.G przez Czaple, pruje się tam wyśmienicie, nie licząc dwóch krótkich podjazdów.
Potem w N.W.G.  900m tarki i znowu raj dla kół Nimanta - 4km do R. po gładkim jak lustro czarnym dywanie.
Mrok opadał na ziemie powoli, więc nie włączałem drogowych świateł i tak dojechałem pod naszą górkę, ledwo zsiadłem z poziomki a tu WolfPL za moimi plecami - zaskoczenie.
Cześć, cześć, krótka wymiana zdań i do domu na kolacyję.;)))

Trasa.R. Iwiny, Ganczary, Olszanica, Zagrodno, Uniejowice, Wojcieszyn, Pielgrzymka, Nowe Łąki,Czaple, N.W.G. Sędzimirów, R.

Kategoria Fanaberie

| 18:23 czwartek, 28 września 2017 | linkuj Ha! Dzięki, czasem to i mi się uda zrobić fotę dnia.;)))
monikaaa
| 16:46 wtorek, 26 września 2017 | linkuj Drugie zdjęcie to jak z jakiejś sawanny. :) Bomba!
| 18:33 piątek, 22 września 2017 | linkuj I dzięki za wyłapanie takiej gafy.;)))
| 18:32 piątek, 22 września 2017 | linkuj Ups! Chyba za mocno odleciałem i gdzieś mi końcówka uciekła. Poprawiam, Szostakowicz. Dimitrij Szostakowicz.:)))
Gość | 14:40 piątek, 22 września 2017 | linkuj Co za muza dla rowerowych wypadów !!! Kolego Nahtah,mały błąd się wkradł w pierwszej części wpisu.Jeśli już to Szostakowicz nie ... Szostakow :) :) :)
WolfPL
| 08:19 piątek, 22 września 2017 | linkuj Zdjęcia śliczne. Masz talent. Tylko światełko migneło pod górką. Prawie w R. nikt nie używa świateł. Jeżdżą tylko lokalni ninja bez świateł :) Myśle sobie "Poziomka :) :) :) ?", podjade i zobacze. Super że mogłem spotkać Ciebie.