"Rowerowe Święto"

Niedziela, 3 czerwca 2018 · dodano: 03.06.2018 | Komentarze 12

Z dawna oczekiwany Gminny Rajd Rowerowy za nami.
Można się pokusić o stwierdzenie, że oficjalne otwarcie odcinka drogi rowerowej w gminie Warta a przy okazji ogłosić, że dziś został ustanowiony pierwszy, Światowy
Dzień Rowerowy.
Maj rozpieszczał nas upałami, początek czerwca nie lepszy a jego pierwszy łykend to zapowiedź burz, nawałnic i dużego skoku temperatur w dół i.....ów dzień stał się historią  - gęste chmury, które nie uroniły ani kropli deszczu w połączeniu z delikatnym wiaterkiem, był chłodnym zbawieniem, po upałach ostatnich dni.
Frekwencja przerosła oczekiwania organizatorów(420-tu bikerów) przybyli nie tylko tubylcy ale zjechali się przedstawiciele ościennych gmin - Bolesławca, Zagrodna, Lwówka, Gromadki i goście z Nowogrodźca, Siekierczyna, Lubania, Osiecznicy, Chojnowa....

...brać rowerowa zbierała się powoli, chociaż pierwsi bikerzy przybyli przed ósmą...

...start odbył się planowo przy akompaniamencie strażackiej syreny i dymnych, kolorowych fajerwerkach...

...peleton, rozciągnął się na dwa kilometry dzięki temu, doszło tylko do jednego zdarzenia drogowego...

...na trasie wymiatali mali bohaterowie i tatusiowie ciągnący przyczepki z jednym lub dwojgiem pociech...

...ale nic nie mogło przebić malców zasuwających na równi z dorosłymi...

....aktywny Bolesławiec zaznaczył się  oryginalną flagą...

...przed startem odbyło się wiele ciekawych rozmów...

...spotkało starych wyjadaczy rowerowych wycieczek...

...a na mecie rozmowy z posiadaczami rowerków retro z przed kilku dekad, wyłapanych podczas jazdy...

...to cudeńka z przed epoki, wśród wypasionych, współczesnych rowerów...

...wyłowiłem te dwa a później, zorientowałem się, że były jeszcze cztery lecz one przybyły z jednym właścicielem i nie uczestniczyły w rajdzie. Skorzystałem z uprzejmości właścicielki i się karnąłem.;)))

Impreza udana nad wyraz, dopisało wszystko, nawet taniec ala zumba w zastępstwie sportowej rywalizacji  z zeszłego roku, był trafiony.
Kiełbaski wyśmienite - każdy dostał taki poczęstunek  a jak brakowało, to zorganizowany, płatny catering zaspokoił każdy gust.
Można było dostać koszulkę z logo imprezy, opaskę obligującą do poczęstunku, gadżet rowerowy a dla poprawienia humoru maluchom, dokupić zabawkę, lub posłać malucha na zjeżdżalnię albo do wodnego balonu - jednym słowem entuzjazm w każdej rowerowej korbie.;)))

Nie było czasu na foty, część pożyczyłem od Dudysi a resztę można obejrzeć na jej profilu  http://dudysia.bikestats.pl/1678046,IV-Rajd-Rowerowy-Trzezwo-czyli-zdrowo.html

Kategoria rajd

WolfPL
| 16:12 poniedziałek, 11 czerwca 2018 | linkuj Dodam że na RUNdce z powiatem :)
| 17:57 niedziela, 10 czerwca 2018 | linkuj Tyle ludzi na RUNdce. POrażka :)
Daniel55
| 17:05 niedziela, 10 czerwca 2018 | linkuj Dzisiaj na RUNdce z powiatem w Bolesławcu zgłosiło się 160 śmiałków.
Trochę marnie to wygląda w porównaniu z ponad czterema setkami w Warcie Bolesławieckie.
Tak więc gratulacje dla Ciebie i organizatorów jak najbardziej uzasadnione.
WolfPL
| 14:38 niedziela, 10 czerwca 2018 | linkuj Można byłoby zrobić naklejki zlotowe, tak jak w Rothenburgu.
| 19:19 sobota, 9 czerwca 2018 | linkuj Dzięki Wiesław! Rozumiem Twoje wyrzuty, również mam takowe ale wysilać się ponad swoje możliwości to strata zdrowia i przyjemności. Cieszmy się tym co nam dane.;)))
Dziasiek
| 07:31 sobota, 9 czerwca 2018 | linkuj Darku, gratulacje. Żałuję, że nie mogłem być z Wami, ale "siła wyższa...". Frekwencja nieprawdopodobna. GRATULACJE dla Organizatorów.
monikaaa
| 06:31 środa, 6 czerwca 2018 | linkuj Więc tak czy siak, gratulacje dla całej ekipy organizatorów. A skoro frekwencja z roku na rok coraz większa, to znaczy, że pomysł był strzałem w dziesiątkę. :)
| 15:09 wtorek, 5 czerwca 2018 | linkuj Dzięki za "graty"! Owszem, pomysł wyszedł ode mnie, byłem przy większości ustaleń i dodawałem wiele pomysłów, by uatrakcyjnić impre, udzielam się i daję z siebie wszystko za każdym razem ale gratulacje, najbardziej należą się głównej sprawczyni, wspaniałej organizatorce i jej ekipie.
To Oni ogarniają całość. Tworząc z graną paczkę i bezproblemowo współpracując, wyczarowali wspaniałą imprezę, poniekąd moje marzenie.;)))
monikaaa
| 08:37 poniedziałek, 4 czerwca 2018 | linkuj Darku! Wielkie brawa! Impreza z roku na rok rozrasta się, co bardzo cieszy. :)) Fantastyczne są takie lokalne inicjatywy.
Daniel55
| 07:46 poniedziałek, 4 czerwca 2018 | linkuj Z roku na rok coraz lepiej. Gratulacje !!!
sky1967
| 20:29 niedziela, 3 czerwca 2018 | linkuj Mało brakowało a flaga Aktywnego Bolesławca spowodowałaby moją glebę.Impreza przeszła moje najśmielsze oczekiwania.Gratulejszyn Kolego !!!
anwi | 17:53 niedziela, 3 czerwca 2018 | linkuj Piękne rowerowe święto! A mój rower świętował dziś w piwnicy - wstyd przyznać, ale przestraszyłam się prognozowanych burz :(