avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 78454.43 kilometrów w tym 5448.58 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.42 km/h i się wcale nie chwalę.

Trzydzieści sekund

Niedziela, 9 września 2018 · dodano: 09.09.2018 | Komentarze 3

Po powrocie z wycieczki w góry Kaczawskie, czyli do Krainy Wygasłych Wulkanów, krótki wypad na dożynki w Warcie...

...na fajerwerki spóźniliśmy się trzydzieści sekund...

...moc ludzi przy stadionie, nie pchamy się na siłę i jedziemy okukać brak śliwkowych drzewek, przy trasie rowerowej w kierunku Kruszyna - wycięli w pień a przyczyna, kryła się w palikach powbijanych do granicy gminy - będą robić drogę rowerową, hura,hura,hura! Cały brakujący kilometr.;)))

| 18:40 środa, 12 września 2018 | linkuj anwi! Wschody i zachody to piękno które fascynuje, tyle fot już zrobiłem i jeszcze mi się nie znudziło.;)))

WolfPL! Nasz gmina realizuje plan, "droga do lasu" to odcinek do granicy gmin a robiona jest wedle umowy i prace ruszyły, bo obwodnica Bolesławca zbliża się do finiszu, czego następstwem będzie budowa drogi rowerowej z ronda PZZ-tu do lasu gdzie kończy się nasz odcinek. Trzymać tylko kciuki, by realizacja planu zakończyła się jeszcze w tym roku.;)))
WolfPL
| 14:07 poniedziałek, 10 września 2018 | linkuj Szkoda śliw. Fajnie się jechało pomiędzy nimi. Ale jak mus, to mus
Jak coś jest robione w naszym gminnym grajdołku, mnie to nie dziwi. Znowu droga do lasu ;-) bo sąsiednia gmina kładzie lage :-(
anwi
| 20:41 niedziela, 9 września 2018 | linkuj Niesamowite niebo!