Jesień

Niedziela, 21 października 2018 · dodano: 21.10.2018 | Komentarze 2

W poszukiwaniu jesieni. Rano gęsta kołdra chmur przekreśliła szanse na mgły więc trochę się pospało Popołudniu, po oddaniu głosów, jazda na "Wał Okmiański"......

....jedziemy przez Jurków, Grodziec pięknie oświetlony, tonął w listowiu jeszcze w większości zielonym ale jesień przebija się swoimi barwami coraz mocniej...

...stada danieli,  już za ogrodzeniem, przygotowania do zimy...

...a na wale kolorowo...

...cisza w lesie była wymowna, tylko ten chłód, z  12 stopni spadło do 7-iu brrrr...

...a po polach, babie lato położyło ostatnie nici pajęczych wędrowców...

Zatoczyliśmy leśne kółko i łykend przeminął.;)))

Kategoria wycieczka, z żoną

| 18:46 poniedziałek, 22 października 2018 | linkuj Po półrocznym lecie, jakoś nie mogę się zaaklimatyzować do chłodnych poranków czy wieczornych spadków temperatur, podejrzewam, że wina leży w ciuchach. Z przyzwyczajenia, (pół roku to szmat czasu) używam letnich.;)))
sky1967
| 19:24 niedziela, 21 października 2018 | linkuj Siedem stopni i od razu brrr.Coś taki delikatny się zrobiłeś !!! ;).