Deszczowy rower

Niedziela, 28 października 2018 · dodano: 28.10.2018 | Komentarze 5

Wczoraj czasowo nie wyrobiłem, w tygodniu wiadomo a dziś się rozpadało i co robić gdy człowieka nosi. Dopadł mnie rowerowy głód i musiałem wyskoczyć. Trasa rowerowa na tyle bezpieczna, że nie niepokojony przez auta okukałem ją aż do Warty i z powrotem. Deszcz padał równo w pion (brak wiatru) ale na rowerze wydawało się, że leje. Jedynie buty mi przemokły (ochraniacze nie pełne).
Roboty na rowerowej trwają w najlepsze, do Iwin piachem zasypali, wykarczowali ostatni odcinek i dwa odcinki zasypali klińcem - dzieje się ciągle i to cieszy.;)))

Dziś jedynie Giant-Reviv dał radę "niebieskim łzą" tak potrzebnym ziemi, po półrocznej suszy.:)

Kategoria krótki wypad

WolfPL
| 17:04 piątek, 2 listopada 2018 | linkuj Na takich małych kółkach, taka duża średnia prędkość o.O
| 17:28 niedziela, 28 października 2018 | linkuj D! - Selfie z okna się robi, wystarczy tylko, by żonka z obiadem czekała.;)))

K! - A to niespodzianka, parę dni temu byłem na rondzie przy PZZ-ach i nic nie robili - super!:)

a! - Właściwie to czułem się jak na wodnym, brakowało tylko bujania.;)))
anwi
| 13:49 niedziela, 28 października 2018 | linkuj W taki dzień jak dzisiaj pasowałby raczej rower wodny :(
Kylo Ren | 12:53 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Wczoraj udało mi się wyrwać z domu i popedałować przyjemne 60 km na Grodziec. Jechałem z Bolca po torowisku i potwierdzam duży postęp robót. W Raciborowicach niewiele brakuje aby wylać asfalt i połączyć się z drogą na Jurków. Również za Kuszynem coś się dzieje, karczują torowisko i jest nowa tablica Interreg Łużyce - Bory. Na nowym rondzie w Kruszynie zrobili też z kostki betonowej zjazd na ścieżkę.

A takie selfie to się robi z drona :)
Daniel55
| 11:53 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Też dzisiaj chciałem na rower wyskoczyć na rower, ale pogoda nie pozwoliła.
Jak się robi takie selfie :-) ?