Wiatrowy chłód

Sobota, 23 listopada 2019 · dodano: 23.11.2019 | Komentarze 5

Słoneczna sobota zobligowała mnie na szybki przelot po regionie, umawiam się z Danielem i gnamy na Lwówek, wiatr mamy wedle zakrętów - czyli z różnych stron ale wschodni, zimny i mocny....

...choć ładne widoki i światło fotograficzne, to jednak fot nie robimy, czas goni - taka szalona, szybka sobota.
Coraz bliżej 8kkm, może uda się ukulać ją w tym roku.;)))

Kategoria W towarzystwie

| 17:05 poniedziałek, 25 listopada 2019 | linkuj Dobrze mieć cel, życzę spełnienia. Mi się szykuje ciężka przeprawa, bo tylko stówa i aż stówa a po cichu również cyrklowałem 9 z przodu (jeszcze miesiąc temu stać mnie było na taki wynik) niestety, forma mi spadła ale nie mam co narzekać, rok miałem najlepszy ze wszystkich i tego się trzymam.:)
mors
| 22:26 niedziela, 24 listopada 2019 | linkuj Ja walczę o 9+, a mam niecałe 8.. ;]
| 19:08 niedziela, 24 listopada 2019 | linkuj anwi! Życzę spełnienia, nie ważne jak, ważne by cieszyć się jazdą.:)))

mors! Nie planowałem, tak wyszło ale jak zostało tak nie wiele, to żal mi niedokulać do tych ośmiu, tym bardziej, że może to być moja życiowa cyfra i każda motywacja, choćby ta najmniej sensowna jest na wagę złota. Przeto należą Ci się podziękowania.;)))
mors
| 22:13 sobota, 23 listopada 2019 | linkuj No proszę, jak wjechałem na ambicje... ;))
anwi
| 20:30 sobota, 23 listopada 2019 | linkuj Mnie może się uda przejechać w tym roku 7 tysiaków ale to takie niedalekie, niezbyt szybkie, za to częste wyjazdy.