avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 77066.64 kilometrów w tym 5335.77 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.45 km/h i się wcale nie chwalę.

OchlaZielonaZatonie

Niedziela, 7 kwietnia 2024 · dodano: 07.04.2024 | Komentarze 0

Niedzielny wypad z rodzinką poza ZdolnyŚląsk, drugi dzień łykendu okazał się dość szybkim przejazdem po znanych nam już terenach...

...wczesna pobudka obfituje od rana w widoki i śpiew ptaków, już jest ciepło...

....dojeżdżamy autami do Zielonej Góry i z kopyta ruszmy do Zatonia pod pałac....

...z pod pałacu wracamy kawałek do ronda i skręcamy w lewo do Ochli...skansenu przedwiecznych domów nie zwiedzam.
Tak w ogóle zdjęć mało robię, jedna fot na rynku w Zielonej przy "fastfudzie"- jedyny dostępny lokal, właściwie ławki pod drzewem tyle ludu niedzielnego....

....powrót na parking i zjazd do domu z kawą na "cepenie" - pośpiech powrotu związany z wyborami, bo przecie trza krzyżyk postawić potrzebującym....;)))