Przywitanie Nowego Roku

Wtorek, 1 stycznia 2013 · dodano: 01.01.2013 | Komentarze 4

Rano bez wietrznie, w połowie trasy narastający, coraz mocniejszy wiatr - zimny.
Na drodze wiecznych kałuż, wielkie kałuże i błotna zmarzlina zawróciła mnie na asfalt, zweryfikowałem trasę i pomknąłem przez kolonie Kraśnik i skrótem do drogi Kruszyn - Kraśnik cmentarz. Tam spotkałem rolkarzy, starych często mijanych znajomych. Nowy Rok przywitany.:)
Kategoria fotowypad

| 12:57 niedziela, 6 stycznia 2013 | linkuj Prędkości dopiero sprawdzam ale śmiało mogę stwierdzić, że średnia z wypraw to 25km/h +,- 1km
AndyMono
| 21:13 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Brawo, poziomka jest piękna i miłość do jazdy kwitnie :-) też kiedyś będę jeździł "na poziomie" na razie mam fazę przejściową ;) piękna maszyna , pozdrawiam A. (jaka jest prędkość podróżna na tym rowerku na asfalcie?)
| 17:11 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Mówili, że lżej się jeździ i mieli rację.;)
art75
| 16:52 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Nowy sprzęt widzę! Zgrabniutki;), gratuluję. Widzę, że duże koła mają coraz większą rzeszę zwolenników.