Sierpień, 2009

Dzień w siodle

Środa, 19 sierpnia 2009 · dodano: 19.08.2009 | Komentarze 0

Po porannej kawie, w trasę. Do Bolca po komiks, aleeee, przez Wilczy Las, Szczytnicę, Krzyżową, Kraśnik, Łąkę. Objazd ulic do Bolesławic, krótki postój pod remontowanym wiaduktem i zachwyt Bobrem szumiącym po głazach i kaskadach betonowych, tuż przy filarach z piaskowca.Przy okazji zajrzałem na rynek by ocenić stan przygotowań do Święta Ceramiki Bolesławieckiej. Chyba najciekawszy pokaz to będzie defilada Glinoludów na który wybieram się w sobotę.Chwilę zabawiłem u kumpla z Metal-Art i załatwiłem nowa atrapę baku do NAHTAHA, tym razem będzie z drutu i spleciony w ciekawy koszyk. Powrót przez poligon, mały odpoczynek przy obiadku w domu i z synem do Tomaszowa do brata po Władcę Pierścieni. Kolejny dzień urlopu zaliczony. Czuję każdą upływającą sekundę tego urlopu. Jest super!:)))

U źródeł

Wtorek, 18 sierpnia 2009 · dodano: 18.08.2009 | Komentarze 3

Do miasta gdzie się wszystko zaczęło - Lubomierz - miasto narodzin. Po drodze, zdobyłem górę w Golejowie.

Pozdrowienia od Kargula i Pawlaka

Sobota we wtorek

w Pławnej

Magia tuż przy drodze rowerowej w Pławnej

Coś o drzewach
Kategoria fotowypad

Na szlaku

Poniedziałek, 17 sierpnia 2009 · dodano: 17.08.2009 | Komentarze 0

Do Bolca przez las w Łaziskach. Powrót szlakiem "południowym". Upał łagodził wiatr zachodni a mgliste chmury, zapowiadające burzę, nikły w oczach w miarę zbliżania się do domu i tylko po to, by słońce mogło prażyć nie miłosiernie. Nie spodziewałem się tak łagodnego przejazdu tym szlakiem. Krótko ale spokojnie.:)

Okolice

Czwartek, 13 sierpnia 2009 · dodano: 13.08.2009 | Komentarze 0

W samo południe, wycieczka z synem Dominikiem do Kruszyna, przez Kraśnik kolonię. Powrót przez Kozią Górkę na obiad. Po południu, krótkie majsterkowanie przy rowerach i wyjazd na trasę do Żeliszowa na Bolesławiec, potem Kraśnik i spotkanie z radosnym Bikerem. Dojazd do Tomaszowa i przeskok przez krzyżówkę na Szczytnicę. Zachwycony słońcem, popędziłem na szczyt koło krzyża w Wilczym lesie, urzekające niebiańskie promienie, zaciągnęły mnie do Lubkowa i kazały się ścigać, aż do Tomaszowa, tam wskoczyłem na szlak Św.Jakuba i przez Kruszyn do Łazisk i na główną z Bolca do Warty. Nie zbaczając już z trasy pomknąłem w całkowitej ciemnicy do domu.:) Wrażenia ogromne, spotkałem młodego dzika na drodze, w ogóle się nie bał tylko spokojnie przemaszerował przed rowerem, I zajęcy było kilka i saren i ptaków drapieżnych. Oczywiście widoki po horyzont i zachód słońca.:)))

Rower:

CD. wczorajszaj trasy

Środa, 12 sierpnia 2009 · dodano: 12.08.2009 | Komentarze 0

Powróciłem na szlak Miedzi w miejscu, gdzie wczoraj przerwałem i pomknąłem przez Lubków, Tomaszów na Kraśnik a stamtąd do Dąbrowej i na Krępnice. Za Krępnicą, na wjeździe na autostradę, pogadałem z bikerem, który ostatni raz zamierzał przejechać się nowo wybudowaną autostradą.Przed Bolesławicami skręciłem ze szlaku Miedzi i Kamienia na stykające się w tym miejscu szlaki Bory Dolnośląskie i Śląsko-Łużycki. I od tego moment non stop przez 30km przez lasy. 11km leśnym duktem który w pewnym momencie zamienił się w drogę piaskową rodem z pustyni lub plaży. Nie szło jechać mam tył ciężki i co rusz zapadałem się. Niemiłe było pchanie ale cóż było począć. Na szczęście trwało to może z jakiś kilometr lub półtora. Gdy wjechałem do Kliczkowa z za zamku wyłoniły się ciężkie ołowiane chmury. Nie miałem wiele czasu, ale chęć przejechania szlaku Borów Dolnośląskich pchnęła mnie na Osieczów i do Dobrej. Szybki zjazd do Bolca i wskok na szlak Miedzi. W Łaziskach zrezygnowałem kontynuowanie jazdy obranym szlakiem i pojechałem na Wartę w połowie drogi między Łaziskami a Wartą złapała mnie taka ulewa, że zanim założyłem ponczo to z butów wylewała mi się woda. Nie czekałem już aż przestanie padać i wróciłem w deszczu. W tym roku przejechałem chyba ze 300km w padającym, ciągłym, mokrym i zimnym deszczu. Ale nie żałuję.:)))
Kategoria na szlaku

Rower:

Szlakiem Miedzio-kamiennym

Wtorek, 11 sierpnia 2009 · dodano: 11.08.2009 | Komentarze 0

Przez Sędzimirów pod zamek Grodziec i szlakiem Miedzi do Ganczar. Tam na leśny dukt i do Iwin i tu miałem dylemat, czy, kontynuować wycieczkę szlakiem jadąc w prawo, czy, wrócić do domu jadąc w lewo. Powód dylematu - chmury i to z kierunku w którym jechałem a przede mną 2h jazdy. Przeważyła nie wiadoma pogody i pojechałem w lewo.:)
Kategoria na szlaku

urlop dzień I

Poniedziałek, 10 sierpnia 2009 · dodano: 10.08.2009 | Komentarze 0

Najpierw test NUBIANA, potem krótki wypad z żoną do Teściowej zabetonować słupek i na wieczór, z synem Dominikiem, wycieczka do Kruszyna.:)Dzień po weselu, pierwszy dzień urlopu.:)))

Do pracy

Piątek, 7 sierpnia 2009 · dodano: 07.08.2009 | Komentarze 1

Z synem do pracy a po... na urlop.:)))

Leśna przeprawa

Czwartek, 6 sierpnia 2009 · dodano: 06.08.2009 | Komentarze 0

Wycieczka z żoną do lasu. Pogryzieni przez komary, bąki i inne robactwo, ubłoceni błotem z kałuż, zmaltretowani przeprawą przez zarośnięte wszelkim zielskiem drogi i poparzeni pokrzywą odwiedziliśmy las. Za dużo wilgoci i ściętych drzew.Na domiar tego wszystkiego nie zrobiliśmy, żadnego zdjęcia, żadnego.:(

Po miód

Środa, 5 sierpnia 2009 · dodano: 05.08.2009 | Komentarze 0

Do Lubkowa po miód i z powrotem na kolację.:)