Rower:2-NUGGET

Szlak Bory Dolnośląskie

Niedziela, 27 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 0

Samochodem, przewiozłem rowery do Bolca, w końcu przetestowałem bagażnik na klapę. Umówiliśmy się z bratem i bratową na małe co nie co po regionie, ostatecznie pojechał brat z synem. Wskoczyliśmy na szlak w Osieczowie, docierając tam osiedlem Kwiatowym i za Dobrą,  główną,  w lewo nową trasą i przez autostradę. Za Osieczowem parę fot nad kaskadą na Kwisie  i nad zalewem przed tamą w Kliczkowie, Błękitka i krótka kąpiel na kąpielisku, Potem była pchanie rowerów po piasku i do zamku na lody. Powrót przez Bory w kierunku na Las Bukowy drogą ppoż nr10. Skróciliśmy trasę o część piaszczystą ze względu na nogę Beaty. Zjazd do Bolca i z ul.Mostowej nad Bóbr i wzdłuż niego do ul. Gdańskiej, przejazd przez rynek do samochodu. Na wschodzie mocno zachmurzone niebo, spakowałem rowery i w drogę , na Koziej Górce zaczęło padać. Na szczęście poszło bokiem a tych parę kropel tylko postraszyło. Do domu uszło nam na sucho.:)

Z bratem i bratankiem nad autostradą, droga przed Osieczowem

Zalew przed Kliczkowem

Piaski Błękitki

w wodach Błękitki, super ciepła

Błękitka, teraz powinna się nazywać zielonka;)

Zamek Kliczków - bajkowy

W zamku na lodach, kat katowskim orężem dopilnował by porcja była solidna;)