Osła - pałac

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 19.04.2015 | Komentarze 0

Wczesny obiad i na kawkę do teściowej - żonka oderwała mnie od płytek, długo nie musiała przekonywać, pogoda zapraszała wciskając się promieniami słońca do mieszkania.

U teściowej na ogrodzie zaczarowane kwiaty i wiosna z uśmiechem w tańcu na trawie zielonej

miodzik się produkuje w nawale ciężkiej pracy, jeszcze trochę i nektar słodki z soku ziemi do ust przechylę

Na tym moście, byłem dawno, dawno temu za czasów Nahtaha-choppera....

...i tą drogą jechałem lecz tyle piasku nie było a przez całą trasę ze Szczytnicy do Osłej, ze cztery razy pchać, mus było bo Nimant w piasku sobie nie radzi....

....szczęściem, spotkałem dwie czarnulki co mnie na asfalt wyprowadziły czyli w dobrym kierunku

I jest pałac w Osłej  malowniczy, bajkowy, romantyczny....
... z drugiej strony mniej apetyczny, PGR - owskie czasy zrobiły swoje....

... a to relikt, czasów gdy PGR - y miały się dobrze a ich strażnikiem był sąsiad zza Bug-a

Podróż przez lotnisko Krzywa  do spokojnych nie należała - ruch do autostrady, jakieś imprezy motoryzacyjne, itd.
CPN - ów jak nasiał  a przy nich tirów i aut przy KFC, ruch jak w mieście  w szczytowej porze.
Powrót przez Tomaszów, Lubków, Iwiny by znaleźć się na punktach widokowych i nasycić widokiem Karkonoszy.
Foty gór nie wyszły  a szkoda.;)

Trasa; R. Iwiny, Lubków, szutry na Wale Okmiańskim, Lubków Kolonia, Szczytnica polną do Osłej, Szczytnica, Tomaszów, Lubków, Iwiny, R.:)