Rower:

Polska Przyroda

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 23.08.2015 | Komentarze 0

Blisko - 10km - woda płynie a zalew na płynącej zrobili i takie Polskie Berzdorfer See  powstało, brak asfaltowej ścieżki rowerowej rekompensuje dzika przyroda, to taka uroda, nasza uroda, Polska!
 Późnym porankiem do Ustronia i na szutry zielonego szlaku do pałacu w Skale....

...pałac dalej w ruinie a że nie wziąłem aparatu to korzystam z fot Dudysi, tu przed zjazdem pod pałac....

....kiedyś musiało być tu pięknie, wyobraźnia podpowiada, że ten ogród był upodobniony do wiszących ogrodów Semiramidy(Biblijna Legenda)....

...nie byłbym sobą gdybym nie zaprezentował Nyskena z Nahtahem w bandamce;)...

... zjazd do Żerkowic obok skały widokowej ( nie wchodziliśmy bo zarośnięta drzewami a  tłum tam nie chudy, pewnie wspinaczy skałkowych) i w lewo na Lwówek główną w poszukiwaniu sklepu, a że go nie było,  to za wsią skręciliśmy w prawo na szutry i nad rzekę bóbr, tam, Dudysia pomoczyła dłoń dla wybadania temperatury i ruszyliśmy wzdłuż  wyboistą drogą szukając widoków....

... widoki się znalazły, dech zaparły i ochom i achom nie było końca....

...ruszyła sesja zdjęciowa, słońce przygrzało i kask na łeb bo lepsza wentylacja;)....

...Dudysia w kolorach lata a za Nią, po drugiej stronie wody, wypożyczalnia sprzętu pływającego, tam mamy fotę z TomSawyer-em....

...na całej długości od Żerkowic do mostu koło Włodzic szutry, momentami trudno przejezdnymi ale dzika natura jest piękna i na wiele nie pozwala bo wtedy nie byłaby dzika;)
A ta fota, przypomina nam Berzdorfer See z tym wyjątkiem, że góra w tle nie kryje zamku lecz jaskinie.;)