Rower:2-NUGGET

Szosówka

Czwartek, 27 sierpnia 2015 · dodano: 27.08.2015 | Komentarze 5

Regionalny wypad, aby się przejechać.
W Warcie spotkaliśmy n1cram na szosówce, Jego nowym nabytku - dał mi się karnąć - fajne, lekkie i szybkie ale nie dla moich plecków.
Fot nie ma bo mój aparat padł i odmówił posłuszeństwa. Nie baterie, nie, zaciął się i nie chce robić fot, czyli się skończył.;)
Kategoria z żoną

| 15:39 wtorek, 1 września 2015 | linkuj Okey! Nie ma sprawy tak woli i to jego sprawa ale wiem, że jeździ i też chciałbym o tym poczytać albo choć kuknąć na jego wyczyny czy poczynania.
Po za tym mieliśmy łyknąć parę tras wspólnie i jak tu się umawiać, jak nie ma kontaktu i nie wiadomo czy jeszcze Mu zależy na wspólnych wypadach i czy ma kondychę bo po wpisach by było widać co w n1cram piszczy.;)))
Dudysia
| 16:58 poniedziałek, 31 sierpnia 2015 | linkuj Oj tam zaraz się wypiął ,może nie do końca mu pasuje taka forma przekazu ,może zamiast pisać po prostu woli jeździć :-)
| 08:51 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Przy takim ruchu trudno cokolwiek a i i nie było pobocza a chętnie bym poznał Twoją małżonkę.
Robert już się nie nawróci, wypiął się na bikestatsa ale można Go spotkać na okolicznych trasach, musimy kiedyś na Niego zapolować gdy swoją szosówką rekordy bić będzie.;))))