Rower:8-NYSKEN

Cisza

Niedziela, 27 września 2015 · dodano: 27.09.2015 | Komentarze 0

I znalazłem się na wzgórzach widokowych R. przystanąłem, na chwilę, urzeczony widokiem.
Z tyłu za mną, kruk czarny jak noc, zakraczał doniośle i pofrunął na szczyt ruin wiatraka.
Stałem, podziwiałem a słońce przyjemnie ogrzewało skroń, zamek na wulkanie z lekka zamglony, szarobiałymi chmurami otoczony, tonął w ciszy jaka mnie i otaczające widoki wypełniała swym spokojem. Cisza - stan przyrody i stan umysłu - popłynąłem na chwilę na skraj horyzontu, rozmarzyłem się, było tak przyjemnie, tak miło.
Nasycony krajobrazem, ruszyłem wolnym tempem, polną, wyboistą trasą wśród pól, trasa miała być szutrowa i krótka, przedobiednia i taka była.
Zahaczyłem paręset metrów asfaltu i skok w w bok do po kolejowego mostu....

...pozostałość stalowego przejazdu, tylko kamień się ostał, złom pochłonęły życiowe potrzeby bezrobotnych....

...wśród pól na skraj lasu wije się droga polna, niczym rzeka, tworzy zakola i nie kończącą wstęgą  wiedzie przed siebie....

...po drodze, odkrywa obrazy żywych pejzaży, dziś zamglonych ale urzekających...

...dotarłem do ronda, centrum rozjazdów w cztery strony świata....

..wokoło las z lekka przetrzebiony pozwala na zorientowanie się jak blisko do zamku ....

...wybieram jeden z kierunków i w drogę, tam gdzie poniesie ....

...jeszcze widok z polany  na grodziszcze  i wjazd w las...

....nowa droga wyprowadza mnie na centrum Jurkowa a stąd, rzut beretem do R.
Krótko ale Nysken pozwala się nieźle spocić, przed obiadem w sam raz.;)))