Rower:

Piękna góra

Sobota, 5 grudnia 2015 · dodano: 05.12.2015 | Komentarze 5

Dzisiejszej lampy nie mogłem odpuścić, pomysł gdzie, przyszedł sam, tylko pozostał wybór Pławna czy Rosocha. Był piękny widok na góry a do Pławnej tego widoku nie ma więc nie zastanawiałem się. Trasa po raz czwarty ta sama,  przez Wilków.

Wilcza Góra w grudniu...

...przed zjazdem do Leszczyny - popatrzeć na wodę....

....a na wyjeździe z Leszczyny widok na Grodziec i Wilczą Górę...

... widok z Rosochy.....

...Nubian w słońcu...

....Legnica....

...na zjeździe z Rosochy - czyż nie piękna góra, widoki zapierają dech...

...ze Złotorii do Zagrodna, tam postanowiłem jeszcze raz kuknąć na góry więc kierunek Pielgrzymka przez wieś don Kichota....

....przez całą wieś na wybranych prywatnych posesjach tablice imprezowe w towarzystwie wiatraków...

...i sam On don Kichot, trochę nie wyraźny, ale tak zawsze po imprezie;)))....

...to na ten widok mnie ciągnęło , tylko ktoś przewiduje zimę i zasiatkował panoramę.

Ciepło było i nie wiało tylko zjazd  z Pięknej Góry był lodowaty i szosa z Sichowa  do Złotorii jak tarka a moje oponki 1,1' "tfarde" jak beton i bez amorów wyprowadzały mnie z równowagi, wlokłem się 15km/h, bo nie szło jechać szybciej tak telepało, za to odbiłem sobie na szybkości z Nowej Wsi Grodziskiej i do R. prułem ze średnią 35km/h. Ogólnie pogoda dzisiaj to niespodzianka, jest szansa na szóstkę z przodu.;)))

Trasa; R. Sędzimirów, Nowa Wieś Grodziska Kol., Czaple, Nowe Łąki, Pielgrzymka, Jerzmanice Zdrój, Sępów, Wilków, Leszczyna, Stanisławów, Rosocha, Stanisławów, Sichów i główną do Złotorii, Zagrodno, Uniejowice, Wojcieszyn, Pielgrzymka, Nowa Wieś Grodziska, N.W.G. Kol. Sędzimirów, R.

Kategoria Kraina Wy..Wu...

| 20:57 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj Do emaryturki czekać nie ma co, mus szukać dziury w czasie i rwać tyle, ile da się urwać, bo teraz o własnych siłach się pojeździ a za te kilkanaście lat, to może nas na tandemach posadzić albo jeszcze gorzej.;)))
| 17:53 niedziela, 6 grudnia 2015 | linkuj Sorry Tom! Ale czwórka to nie takie skromne kaemy, zrobić więcej ponad 3kkm to już coś, biorąc pod uwagę czas jaki nam dają do tego celu. Z tego co widzę to masz jeszcze 10 wyjazdów po 24km- dasz radę a pogoda dopisze, bo jest zawsze.;)
monikaaa
| 17:45 sobota, 5 grudnia 2015 | linkuj Widoki skądś mi znane... ;) Ostatnie zdjęcie - ajajajajaajjj!!!! :)