Rower:6-NUBIAN

"Przebudzenie Mocy"

Piątek, 18 grudnia 2015 · dodano: 18.12.2015 | Komentarze 9

00:01 - Premiera siódmej części sagi GWIEZDNE WOJNY, kino forum w Bolcu. Jestem pod wrażeniem, dziś po południu powtórka. Wróciłem przed trzecią nad ranem, na spanie o tej porze już za późno więc rowerek i na stałą trasę.
Ciepło z małym wiaterkiem z południa, nie padało ale chmur sporo. Powrót przed wyjściem żony do pracy, zdążyłem na pocałunek no i kolej na mnie prysznic, śniadanko i do roboty, nie ma się zmiłuj.;)))
Kategoria nocna jazda

| 16:43 niedziela, 20 grudnia 2015 | linkuj Jeżeli pasja czymś jest dziecinna to zaje....bo niewinna, radosna i nadaje sens życiu i sprawia, że otacza nas aura szczęścia.;))))
Gość | 11:05 niedziela, 20 grudnia 2015 | linkuj Dzieciaki.
| 20:10 sobota, 19 grudnia 2015 | linkuj Wszyscy się zgadzamy, że piąta część była i jest nadal najlepsza ale całość pozwala na dopowiedzenia co pomiędzy poszczególnymi częściami się działo. Dziś byłem trzeci raz i zobaczyłem to co działo się po śmierci Palpataine.
Luke założył szkołę Jedi,
jeden z padawanów odkrył grobowiec sitha,
uwolniony duch Snoke przeciągnął go na ciemną stronę,
narodził się sith Kylo Ren,
wymordował większość padawanów w szkole Skywalkera
Luke, najlepszego padawana(Rey) ukrył na Jakku,
wymazał z pamięci wszystko oprócz momentu przyjęcia do szkoły Jedi,
ukryty miecz Luka miał trafić w ręce Rey i przypomnieć o mocy światła
i tak zaczyna się - Przebudzenie Mocy - czekamy na ósmą część.;)))
| 20:41 piątek, 18 grudnia 2015 | linkuj Oj tam, oj tam! Człowiek znalazł trochę czasu i już szokuje. Po pracy nie dało by dziś rady, bo kino a jutro też pracuję i też kino i jeszcze deszcz więc rachunek prosty.;)))

P.s. "Przebudzona Moc" daje kopa i jak wasze wrażenia Tom!?
Dudysia | 15:59 piątek, 18 grudnia 2015 | linkuj Małżonka do tej pory nie może wyjść z szoku ,a przecież powinnam przez te 25 lat już się do tego przyzwyczaić ;D