Rower:8-NYSKEN

Zimowa lampa

Sobota, 9 stycznia 2016 · dodano: 09.01.2016 | Komentarze 4

Pogoda z rana bajeczna, trochę śniegu, wszystko zmarznięte więc suche, zero wiatru, słońce i gdzie nie gdzie chmury. Trasa do Nowej Wsi Grodziskiej, szutrami głównie i taki powrót.:)

Widoki z rana piękne, gdzieś w okolicach Gryfowa "Baloniada" dwa balony widziałem lecz tak daleko były, że na zdjęciu ledwie kropką się jawiły.;)

Grodziec jak zawsze magiczny.....

....nawet Śnieżkę dało się złapać w kadr....

...kościół w Sędzimirowie.....

...skrót szutrowy z Sędzimirowa do Nowej Wsi Grodziskiej....

....skrót szutrowy z Nowej Wsi na krzyżówce do S.....

...ta sama droga w lusterku....

...Wódz "Dżozef" z wilczą ferajną....

...i jeszcze szutrowy podjazd z rogatek R. do osiedla. Na horyzoncie szczyt wzgórza gdzie na filmiku rower mi padł.;)))
Kategoria krótki wypad

| 17:15 niedziela, 10 stycznia 2016 | linkuj Poziomka dla Beaty, model jak najbardziej rekreacyjny. Będzie tylko dla Niej, mi pozostanie ewentualność testowa i techniczna. Nie będzie jeździć to będzie stał, aż się przekona.;)
| 19:32 sobota, 9 stycznia 2016 | linkuj Zimno jak zimno ale ślizgawica jest problemem i mus zachować ostrożność. Jutro znowu spróbuję, krótkie odcinki ale taka godzinka z rowerem mocno podbudowuje.:)

I mnie też rzuciło się "piwniczenie", powoli szykuję nową poziomkę ale puki co, to zrobiłem mocne porządki i przemeblowanie, bo w tym swoim bałaganie, już się nie mogłem połapać.;)

A "GW" to ostatnio na okrągło, teraz oglądam fanowskie, obejrzałem "SW Rewelations" i biorę się za Włoską duologię "Dark Resurrection" i polecam Star Wars The Old Republic Short Movie - taki mini zbiór trajlerów do gier.;)