Leśne rondo

Niedziela, 5 marca 2017 · dodano: 05.03.2017 | Komentarze 4

Przy pełnym słońcu i silnym wietrze test poziomki "Nyskea"  ale wiatr nie pomagał więc zrezygnowaliśmy, Dudysia została w domu a mnie pognało na szutry - kierunek Jurków i leśne rondo.....

....z tego miejsca (leśne rondo) zamku, "kiedyś" nie zobaczyłeś, przeszkadzał gęsty dziewiczy las....

...a teraz żaden problem, można podziwiać ale lasu jako takiego nie ma...

...po zjeździe z lasu i drogą śliwek  do skrótu na Sędzimirów kolejna odsłona zamku...

...kościół w Sędzimirowie....

...i widok na zamek ze wsi Grodziec....

...no i co oczywiste, musiałem wrzucić zachwyt nad Karkonoszami - wyciąg gondolowy w Świeradowie ...

..Rosocha i jej ruiny radiostacji;)))...

....Śnieżka...

...wyciąg z Karpacza z Olszanicą na pierwszym planie.:)

Trasa; z R. do Jurkowa, leśne rondo, Grodziec wieś, szlak miedzi mi kamienia do Olszanicy, górka przed Radziechowem, Wałem Okmiańskim do Iwin, zjazd do kościoła i powrót trasa po kolejową do R.:)

Najnowsze wiadomości, w tym roku rusza budowa trasy rowerowej od starego dworca kolejowego z Warty Bol. do mostu w Iwinach. hura, hura, hura;)))

Kategoria Regionalnie

| 15:30 niedziela, 12 marca 2017 | linkuj Widoki były super i wykukałem ją z oddali, jakoś tak sama w oko wpadła.;)))
monikaaa
| 14:09 niedziela, 12 marca 2017 | linkuj Rosocha... Już nie mogę się doczekać kiedy tam wrócę!!!
| 16:33 wtorek, 7 marca 2017 | linkuj Brakuje mi tu prawdziwych dróg rowerowych ale - coś się zaczyna dziać, 9km z Lwówka do Pławnej ma być przedłużone do Lubomierza, umowy już podpisane, w tym roku rusza budowa 4km z Warty do Iwin z planami na przedłużenie do Raciborowic kolejne 4km i 3km z Bolca do Warty planuje gmina Bolesławiec. Jak powstaną te drogi to będzie prawie jak w rowerowym raju.
Widoki są bajeczne mimo tego, że powyższe foty robione na dużym zoomie.;)))
Dziasiek
| 21:49 poniedziałek, 6 marca 2017 | linkuj I Ty masz 15 kilometrów do takich widoków na Śnieżkę? Ciągle nie mogę uwierzyć, że w takim miejscu można mieszkać ;-)))