Zobaczyć lasy

Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 26.03.2017 | Komentarze 2

Po obiedzie, w słonecznej aurze, kierunek Żeliszów i Stare Jaroszowice...

...przed  Żeliszowem widok na hałdę w Wartówce. Ruch spory, dyktowany objazdem z powodu remontu głównej z Jeleniej do Bolca więc odbijamy na Nowe Jaroszowice.....

...z Nowych Jaroszowic malowniczą trasą na Kraszowice - przed zjazdem - tu się pruje 50km/h bez pedałowania...

....podczas zjazdu - starodrzewie wymiata...

....skrót z Mierzwina do Bolca przy cmentarzu Kutuzowa.

Góry cały dzień porażały swą bielą, piękne, majestatyczne, lekko przymglone więc foty nie było a przy cmentarzu Kutuzowa, padła bateria w aparacie a zapasową zapomniałem załadować i tyle z fot Borów Dolnośląskich. Nad stawikiem przy ppoż 18 zamarudziliśmy i czas uciekł na dalsze leśne wojaże.
Powrót do trasy Dobra - Osieczów i do Bolca, obwodnica i stała trasa dzień zleciał rowerowo.;))))

Trasa; R, Żeliszów, Stare i Nowe Jaroszowice, Kraszowice, Śliszów, Mierzwin, Bolec, Bory D. Dobra, Bolec, Kruszyn, Łaziska i poligon, Warta, Iwiny, R.