avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 78454.43 kilometrów w tym 5448.58 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.42 km/h i się wcale nie chwalę.

Przez pola

Sobota, 29 lipca 2017 · dodano: 29.07.2017 | Komentarze 4

Po szutrach, głównie dziś jechałem i co najważniejsze - tyle lat się jeździ a nowe drogi wciąż odkrywam.
10 kilometrów z Sędzimirowa do Wojcieszyna szutrem równoległym do szosy w Nowej Wsi Grodziskiej, no bajka'
Powrót częściowo szutrem w N.W.G. i skrótem z Grodźca do Sędzimirowa.

Trasa; R, Sędzimirów, N.W.G. Wojcieszyn, Pielgrzymka, N.W.G. Grodziec, Sędzimirów, R

Kategoria Terenowo

WolfPL
| 13:36 środa, 2 sierpnia 2017 | linkuj Dzisiaj pojechałem zobaczyć tą trase szutrową obok N.W.G. do Wojcieszyna.
| 13:33 środa, 2 sierpnia 2017 | linkuj Dzisiaj pojechałem zobaczyć tą trase szutrową obok N.W.G. do Wojcieszyna.
| 16:38 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj Nyskey to szutrowiec ale czy taki szybki? Kolarzówka pojechała by w tym miejscu dwa razy szybciej.;)))
WolfPL
| 09:31 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj Widziałem jak jechałeś. Przemknąłeś jak błyskawica. Jeździsz szybciej niż Ci na kolażówkach. Tak sobie pomyślalem, że będzie jazda Nyskey''em po szutrach :) I się nie myliłem :)