avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 78454.43 kilometrów w tym 5448.58 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.42 km/h i się wcale nie chwalę.

Guma

Poniedziałek, 31 lipca 2017 · dodano: 31.07.2017 | Komentarze 3

Pociągnęło mnie znowu na szutry a co - kierunek staw poflotacyjny w Wartówce, podjazd od południa i na wały....

...widoki z wysoka...

...są dalekie...

...wały zarośnięte ale dałem radę....

....dla takich widoków warto przedzierać się przez chaszcze...

...z wałów do Wartówki i szybki zjazd na "POKUTUJĄCE SKAŁKI", w lesie mokro i się dalej nie pchałem a po za tym, bąki i jakieś czarne ustrojstwo tak mi zgryzły nogi, ze dałem pas...

...pognałem na Szlak Jakubowy a tam ruch jak nigdy, wyskoczyłem z lasu kałuż zielonych wprost na odcinek ciszy i spokoju, za drzewem żniwa, kombajn gonił kombajn...

...przeskoczyłem Tomaszów na drugą stronę i równoległym szutrem do szosy na Lubków...

...widoki na Szczytnicę i Wilczy Las przestrzenne.

Powrót z Lubkowa do Iwin i w Iwinach przy kościele guma. Dwie dziury dwie łatki i pompowanie a tu wentyl trafiło.
Poddałem się - na horyzoncie ciężkie chmury, dwie dziury i wentyl nieszczelny - telefon do syna i zjazd autem uf. Brudny, spocony, uchachany  po pachy zostałem zwieziony z trasy. Drugi raz w poziomej przygodzie.;))))

Trasa; gminne szutry czyli po regionie.