avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 77066.64 kilometrów w tym 5335.77 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.45 km/h i się wcale nie chwalę.

Poziomki trzy

Niedziela, 8 października 2017 · dodano: 08.10.2017 | Komentarze 3

I tak to było, kolega zadzwonił i się potoczyło - poziomki trzy, wiało, lało ale się jechało....

....nie bywałe zjawisko w  okolicy...

... przez R....

...śmignęły....

....trzy poziomki, trzy....

...szybko, przez opary wilgoci...

....po znajomych trasach nim deszcz zawładnie aurą na dobre...

...a na powrót gdy już lało, jeszcze jedno zjawisko....;)))

Trasa stała; przez Kolonie Kraśnik i Kruszyn.

Kategoria W towarzystwie

WolfPL
| 18:29 poniedziałek, 9 października 2017 | linkuj Fajnie się jechało na NYSKEA i Blubike. Danielowi świetnie wyszła poziomka.
Przed jazdą miałem troche obaw z podjazdami pod górke. Troche nieporzebnie. Spokojnie można poziomką wjechać pod górę. Zaliczyłem też glebe :) Pomylilo mi się gdzie jest ziemia, żeby się podeprzeć. Pierwsze koty za płoty ;) Wycieczka super. O czołgu nic nie wiedziałem. Zawsze mozna dowiedzieć się czegoś ciekawego na takich wyjazdach.
Więc czekamy na propozycje :) Ja zawsze jestem gotowy do jazdy.
| 17:04 poniedziałek, 9 października 2017 | linkuj Pewnie nie długo, mam propozycje ale dam znać, bo mam plan na najbliższy łykend, chyba, że nie wypali.:)
Daniel55
| 18:04 niedziela, 8 października 2017 | linkuj Kiedy powtórka?