Rower:1-NAHTAH

Ze wschodem

Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 · dodano: 13.04.2009 | Komentarze 10

W chłodny świąteczny poranek, wycieczka na spalenie wczorajszych kalorii-zimno.:)

Kategoria fotowypad

| 16:08 środa, 15 kwietnia 2009 | linkuj Sa tak różne komentarze na temat - akurat mojego pozioma - że nie zwracam już uwagi, ale miło się jeździ gdy ktoś woła -fajny masz rower. Niestety, jest też dużo kpin, ale te akurat działają na mnie motywująco.:)))
Kosma | 21:59 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Spytaj się Darka.
Normalnie po 11 listopada prawie kupił by poziomkę :"Kosma, widziałaś jak się wszyscy patrzeli na Artura na tej poziomce?" :D
Hihiihihi
"Miszczyni spamu"
art75
| 21:07 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Mówisz, że dziewczyny piszczą na widok facetów na poziomkach? :D:D:D, nigdy tego aspektu jazdy na poziomie nie rozpatrywałem ;). (Aleśmy tu naspamowali :))
kosma100
| 23:21 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj Chodziło mi raczej o płeć piękną a nie o zwierzaki ;p
art75
| 23:05 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj Tak, żebyś wiedziała, ale da się z tym jakoś żyć :-), czasem jest nawet całkiem zabawnie :)
No i jeszcze jeden duży plus: psy na wsiach na ogół się tego boją :)
kosma100
| 22:21 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj P.S. I nie tylko na przechodniów :D
| 22:11 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj art75 Co do rowerów poziomych i efektu jaki wywierają na przechodniów... coś o tym wiem :D :D :D
niradhara
| 22:06 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj Rowerek prawdziwe cudo! Przypuszczam, że nie jest to produkcja seryjna...
Pozdrowienia :-)
art75
| 20:58 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj No, wreszcie jakaś fota!!! :D. Pozdrawiam, dzięki za świąteczne życzenia!
@Kosma, jak każdy poziomy :)
kosma100
| 13:31 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj Super rower (nie omieszkałam tego napisać w dziale "Rowery") :)
Poranek - faktycznie był chłodny, a ja pomykałam w krótkim rękawku.