Życie na krawędzi

Czwartek, 29 marca 2018 · dodano: 29.03.2018 | Komentarze 4

Hasło tymbark-owe, dotyczy chyba piękna jakie nas otacza a otacza na pewno, tylko trzeba spojrzeć i zobaczyć.
Dziś łowy obiektywem udane....

...jazda trasą rowerową przysporzyła mi wiele pięknych widoków  a zoom sprawił by ta magia....

...stała się namacalna...

... na wyciągnięcie ręki....

....niemożliwa, bajkowa...

...i zaskakująca z każdym przejechanym kilometrem...

...raz ciemniej raz jaśniej, i radośnie i smutno jak na tym powyższym zdjęciu, prześwitujący błękit nad brzozowym lasem, wyciętym w pień - zabolało....

....i na koniec zdążyć na widokowy w Wilczym Lesie - nie zdążyłem - fotę ustrzeliłem na równinie Szczytnickiej
ale tam, na horyzoncie, do snu układał się świat złożony z marzeń, świat na krawędzi.;)))

Do Kraśnika właściwie to jechałem planowaną drogą rowerową z Raciborowic do Kliczkowa. 8 km jeszcze szutrem ale z tego 5km ma być zalane asfaltem w niedalekiej przyszłości?

Trasa; R. Iwiny, Warta, Kruszyn, Bolec, Kruszyn, Kraśnik, Krzyżowa, Tomaszów kolejowy dworzec, Szczytnica, Wilczy Las, Lubków, Iwiny, R.