Rower:1-NAHTAH

Po robocie2

Wtorek, 21 kwietnia 2009 · dodano: 21.04.2009 | Komentarze 4

Ta sama pogoda - temperatura,wiatr, słońce, brak chmur - ta sama trasa, to same tempo, ten sam strój, tylko korby były inne. Wczoraj miałem 170mm, dzisiaj 200mm i czułem lekkość w napędzaniu Nahtaha, 30kg pod górkę, wjeżdżało z o wiele mniejszym wysiłkiem i szybciej.:)))

Wczoraj, na tej samej trasie, Bikerka z Bolesławca kliknęła mi fotę.:)

Wreszcie ciekawy zachód słońca. Za drzewem Żeliszów.:)
I jeszcze ległem w kwitnącym rzepaku.;)
Kategoria fotowypad

niradhara
| 21:32 sobota, 25 kwietnia 2009 | linkuj Jechać rowero-fotelem z prędkością podświetlną to naprawdę super! Pozdrowienia :-)
art75
| 00:20 piątek, 24 kwietnia 2009 | linkuj Korby 200 mm, nieźle, Skąd je wytrzasnąłeś? Drugie zdjęcie: lubię takie samotne, dostojne drzewa.
DARIUSZ79
| 21:49 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj Aż milo się ogląda takie fotki :) pozdr
kosma100
| 21:36 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj Super zdjęcia - wszystkie trzy ;-)
A to, że przyczyniłeś się do lekkości kręcenia to inna sprawa.