avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 78454.43 kilometrów w tym 5448.58 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.42 km/h i się wcale nie chwalę.

Rondo

Czwartek, 6 września 2018 · dodano: 06.09.2018 | Komentarze 3

Krótki wypad na rondo Jeleniogórskie - droga rowerowa super, jeszcze nie skończona ale pozostałe elementy tej części obwodnicy, już do oddania. Noc ciepła i cicha.:)
Kategoria nocna jazda

WolfPL
| 13:32 niedziela, 9 września 2018 | linkuj Darek zawsze świecił przykładem dla innych bikerów w okolicy. No cóż, najlepszym się zdarza ;-)
| 19:40 sobota, 8 września 2018 | linkuj Dzięki za uwagę, mój błąd, miałem słabą baterię w migającej lampce i problem dziś naprawiłem ale jazda bez dobrego oświetlenia, to spore ryzyko i nie ma w tym przypadku tłumaczenia.:)

Pozdrower!
Kylo Ren | 20:28 czwartek, 6 września 2018 | linkuj Cześć Nah. Mijaliśmy się na prostej przed Łaziskami. I z perspektywy kierowcy mogę stwierdzić, że jesteś zupełnie niewidoczny na drodze. Tylne czerwone światełka są w porządku ale przedne świeci bardzo, bardzo słabo. Dodatkowo niska, leżąca pozycja powoduje, że zlewasz się z ciemnym asfaltem. Gdyby ktoś mnie wtedy wyprzedzał to mógłby ciebie niezauważyć i nieszczęście gotowe. Wiesz, że tam jeżdżą jak wariaci i trzeba się pilnować. To tyle w temacie bezpieczeństwa. See you soon on 18PR.