Pięć rond

Niedziela, 25 listopada 2018 · dodano: 25.11.2018 | Komentarze 4

Po depresyjnym tygodniu kiedy to brak słońca doskwierał, dziś promienie wprawiły mnie w stan euforii, rower musiał być....

...listopad z daleka.....

...i z bliska.;)))

Pocisnąłem rowerową do Bolca, obskakując wszystkie ronda obwodnicy, których jest pięć. Całą drogę przejechałem trasą rowerową za wyjątkiem krótkiego odcinka z "Jeleniego ronda" do przejścia dla pieszych przy kąpielisku przy ul.Jeleniogórskiej, dalej do ul. Leśnej i na ul. Śluzową, kawałek ul. Gdańską do Bulwarów nad Bobrem i rondo na ul. Zgorzeleckiej i obwodnicą do ronda na ul. Kościuszki i dalej do "ronda zbożowego" przy PZZ-ach, obecnie Gospodarstwo Rolne Kuduk, "Rondo Zbożowe" przejeżdżałem drugi raz , gdyż rano jechałem w kierunku "ronda Koziego". Powrót stałą trasą i co najważniejsze, choć jeszcze droga rowerowa nie jest w całości zrobiona to mogłem przejechać trasę do Bolca, bez wjeżdżania na główną szosę ale jechałem w niedalekiej odległości od niej. ;))))
Kategoria Regionalnie, R-A-D-Z

| 19:19 wtorek, 27 listopada 2018 | linkuj Przez radę gminy i przez radnych.
U nas "poszło gładko" z powodu posiadania działki pokolejowej. Dziw mnie bierze jak widzę nowo odremontowaną trasę Bolec-Lwówek i choćby kawałek trasy rowerowej przez wieś. Jak powstawał projekt, to budowa drogi rowerowej była politycznie nie zyskowna i stąd pewnie jej brak a obwodnica w Bolcu mogła ją uzyskać, zysk oczywisty.;)))
Daniel55
| 19:43 poniedziałek, 26 listopada 2018 | linkuj Musiałbyś podpowiedzieć gdzie uderzyć aby coś w temacie się ruszyło.
| 20:14 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Pasowało by z Bolca do Lwówka pociągnąć, byłoby zaje...!;)))
Daniel55
| 16:16 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Dobrze teraz macie z tą ścieżką rowerową. Ja do Bolca muszę kombinować, albo po górkach po głównej albo nadrabiać kilometry dookoła i też zbyt płasko nie jest. Oby na tym nie poprzestali i zaczęli budować ścieżki również w innych kierunkach.