"Bez gleby"

Niedziela, 27 stycznia 2019 · dodano: 27.01.2019 | Komentarze 6

Przedobiedni wypad na obwodnicę Bolca. Ścieżka od granicy gmin do ronda "zbożowego" oblodzona tak samo jak rowerowa od "zbożowego" do "jeleniego" jeden poślizg zaliczyłem ale bez gleby, udało się bez urazów, choć podparcie zabolało w kolanie.;))))

Kategoria R-A-D-Z, Regionalnie

Daniel55
| 00:37 niedziela, 3 lutego 2019 | linkuj krakersik... hmmm. Dziwny profil. Założony kilka dni temu 29.01.2019. Zero rowerów, zero wycieczek i znajomych, jeden komentarz, wszystkowiedzący i pouczający wszystkich. Ciekawy przypadek, jeden na tysiąc. Odnośnie zaistniałej sytuacji..., widziałem, czytałem. Znajomi znajomymi, ale jakiś porządek na blogu powinien być. To wirtualne miejsce stworzone zostało do innych słusznych celów niż kłótnie i waśnie. Dlatego utrzymujmy tu pewien poziom jak podczas jazdy poziomką. Każdy kto ma aspiracje na poziomkowicza, powinien to doskonale zrozumieć. W podobnej sytuacji postąpiłbym dokładnie tak samo. Pozdrawiam.
| 19:31 środa, 30 stycznia 2019 | linkuj Monia! Dzięki, to było miłe i obiecujemy, że przenigdy nie poddamy się zbrodniczej działalności Trollującym. Howgh!!!;)))

krakersik! Szkoda, że tak anonimowo, bo widzę, żeś w temacie. a to oznacza, że trollujesz.:)
monikaaa
| 08:00 środa, 30 stycznia 2019 | linkuj Ty, Krakersik - a Ty co? Adwokat diabła? Wolf jątrzył w prawie każdym wpisie Darka, wywoływał gównoburze, to się w końcu doigrał. Jak koleś ma jakiś problem egzystencjalny ze sobą, to niech uda się do specjalisty, a nie wylewa swoje żale na forum.

Darku i ode mnie dostajesz przyjacielskie klepnięcie po plecach. :) Proszę nie dać się trollom. :)
krakersik
| 17:41 wtorek, 29 stycznia 2019 | linkuj zachowujecie się jak małe dzieci w piaskownicy. wystarczyło zasiąść do stołu i rozwiązać zarzewie konfliktu. w każdej racji jest ziarenko prawdy. a tak nakręcaliście się jak dwa ściekłe psy które skaczą sobie do gardła. każdy konflikt można rozwiązać punkt po punkcie. wystarczy chcieć. jest to i to, dogadujemy się, temat zamykamy i następny punkt. efekt jest taki, że wolf ma skasowane konto. znowu będzie chryja jak się dowie. szkoda bo prawie trzy lata wpisów zostały zmarnowane.
| 15:43 poniedziałek, 28 stycznia 2019 | linkuj Tom! Dzięki za komentarz i namiary, i masz świętą rację ale ten profil, to tylko cząstka idei jednoczącej nas rowerzystów i należy do nas wszystkich. Zaglądam tu nie tylko po to, by pochwalić się swoimi wycieczkami ale również po to, by się zrelaksować, znaleźć inspirację, czy motywację. Można tu znaleźć fajne zdjęcia, opisy wycieczek, przygód, tras - jednym słowem raj i do takiego świata chciałbym zaglądać bez stresu i odpoczywać.:)))

Mam nadzieję, że problem został zażegnany i nie powróci.:)

Pozdrower wszystkim zaglądającym na ten profil!