Wieczorowo

Środa, 31 lipca 2019 · dodano: 31.07.2019 | Komentarze 4

Szamam kolację i wychodzę dojeździć resztę energii, jedzie się przyjemnie i jest ciepło. Świerszcze świerszczą, sarny czają się przy  miedzach a lisy spacerują szosą jak spacerniakiem jakimś, brakuje tylko dzików....

...wracam do domu z oporami ale noc za pasem a rano trzeba wstać......;)))

I co najważniejsze - udało mi się  pobić rekord kilometrażu miesięcznego z nawiązką i na koniec miesiąca siódmego 5kkmów zaliczyć ufff - to był miesiąc.;))))

| 19:42 niedziela, 4 sierpnia 2019 | linkuj Motywacja by ukulać koronę lata (3x1kkm) może to sprawić, oby Twoje słowa były prorocze.;)))
mors
| 23:20 czwartek, 1 sierpnia 2019 | linkuj Skądże - w lipcu miałeś 600 km przewagi, więc już pod koniec sierpnia możesz mnie dogonić. :)
| 19:19 czwartek, 1 sierpnia 2019 | linkuj Za duży dystans bym Cię dogonił, choć wszystko możliwe - jak przestaniesz jeździć.;)))
mors
| 21:04 środa, 31 lipca 2019 | linkuj 1300+ to już coś. Tak się rozkręciłeś, że zaraz mnie dogonisz. ;)