h 0:00 km/h:
Rower:

Dziki Gon

Sobota, 17 sierpnia 2019 · dodano: 17.08.2019 | Komentarze 3

Poranny wypad z rodzinką na wycieczkę - jedziemy autem na Grodziec, zamek na wulkanie przyjmuje brać rycerską i urządza turniej....

...wchodzimy na zamek...

...i przy okazji zwiedzamy...

...rycerze jeszcze odpoczywali ...

...ale ruch żebraków ....

...i czeladzi, spory...

...nie zabawiamy tam jednak długo i lecimy na Fudżi, na szczycie oglądamy krater z bliska...

...widoki wymiatają, trafiła nam się idealna pogoda...

...wymęczeni wspinaczką wracamy na obiad.........a dziki gon, to legenda o jeźdźcy bez głowy, który pędził na koniu w stronę Ostrzycy, dręczony swym przekleństwem wprost w ramiona demonów góry.:)

| 20:56 sobota, 24 sierpnia 2019 | linkuj mors! Polecam, warto.:)

anwi! Tak można to odbierać, brak szacunku to nagminna sprawa, podzielam odczucia.:(
anwi
| 06:22 wtorek, 20 sierpnia 2019 | linkuj Piękna fotorelacja. Co do jeźdźców bez głowy to jakoś mi się skojarzyło z dzieciakami na quadach, co często widuję w okolicy :(
mors
| 18:27 poniedziałek, 19 sierpnia 2019 | linkuj Wstyd mówić, ale na zamku nie byłem, a o kraterze nawet nie wiedziałem o_O