Posiłki

Sobota, 14 marca 2020 · dodano: 14.03.2020 | Komentarze 5

To miał być krótki wypad na rozruch ale wykonałem telefon do Ojca i pocisnęliśmy dłuższą trasę. Jedyna fota jaką zrobiłem to "transport czołgów zza oceanu jako posiłki dla terytolialsów, przygotowujących się wraz z Wiosną do kontruderzenia 21 marca na koronawirusa".... i tu zonk, fota poszła czarno-biała i ledwo, cokolwiek widać.;)))

Kategoria W towarzystwie

Gość | 22:02 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Z innej beczki :
Wolf wyluzuj trochę bo świata i tak nie zmienisz.
Gość | 21:07 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Jeden jest specjalistą od czołgów a inny od poprawnej pisowni.
Kolejny zna się na budowlance jeszcze inny na naprawie aut a następny jest specem w konstruowaniu poziomów. Co nie znaczy, że któryś jest lepszy lub gorszy. Tak to już jest Wolf, że nie można znać się na wszystkim. Podobno jak ktoś zna się na wszystkim to się zna na niczym. Inna wersja, jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Dla mnie np. były to czołgi bo gąsienice miały i już. Inny nazwie je tankami i tez będzie wiadomo o co chodzi.
P.S. Znam tez specjalistów, co to z zamkniętymi oczami po smaku lub zapachu, pod wiejskim sklepem nazwę miejscowego sikacza rozpoznają. Co ciekawe, też mają spory wpływ na pewien sektor polskiej gospodarki. Hehe. A co drugi to specjalista we wszelkich dziedzinach w gębie z reguły bywa.
WolfPL
| 16:47 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Darek dla ciebie Coma lufę to czołg. Były to armatochaułbice, aamochody ciężarowe HEMTT Oshkosh PLS, oraz nie jestem pewny, wydaje mi się były też Bradleye.
P.S. Karabin ma lufę to też jest czołg ?
| 20:46 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Do wiosny sześć dni, to czasu jeszcze jest a potem ciepło zrobi swoje.;)))
mors
| 22:46 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Za późno - na Zamku Czocha od 3 marca bawiła zakażona turystka z zagramanicy...