Nowa Sól

Niedziela, 6 czerwca 2021 · dodano: 06.06.2021 | Komentarze 2

Cyrklowanie map dla wybrania jednej, idealnej trasy na niedzielę zdało się na nic, z pomocą  przychodzi pomysł  znajomych - jazda wzdłuż Odry w Nowej Soli. Pomysł trafiony aczkolwiek zbyt późno by móc umówić się z kumplem a ograniczony czas,  nie pozwala na dojazd w miejsce, gdzie można by było się spotkać......

...zwiedzamy portowe bulwary....

....krążymy chwilę po ulicach nad brzegiem rzeki i nawet spotykamy grupę rajdowych turystów ale jadą do Bytomia Odrzańskiego i czas powrotu nam nie pasuje - szkoda....

...delektujemy się jeszcze chwilę Odrą i ruszamy w trasę do Stanów....

...pierwszy raz w "Stanach"fota nie wyraźna ale z jazdy zrobiona - grunt że jest;)))....

...ale to tam właśnie docieramy na ten słynny most żelazny, po której wiedzie ddr-ka z Kożuchowa do Kolska, niedaleko jeziora Sława...

....Odra, szeroka, głęboka i zimna - jeszcze...

....godzinę autem stąd, piękne tereny z piękną ddr-ką - warto ukulać ją od początku do końca i z powrotem - jest plan;)))