Wietrzny bezdech

Niedziela, 14 listopada 2021 · dodano: 14.11.2021 | Komentarze 0

Wreszcie jakiś dłuższy wypad, tak się złożyło, że widoków nie było, bo mgliście ale za to bezwietrznie i temperaturowo znośnie a kierunek szutrowy i w krainę Wy-Wu...

...zaczynam od Raciborowickiego wzgórza, stara polna droga, pokryta asfaltowym dywanikiem wymiata, aż żal by było tędy nie jechać, choć dziś widoków wcale to jednak magicznie....

...gdzieś w lesie znalazłem stary "fangorn" - nienaruszony stary las, aż mnie zatkało...

...przeskakując z jednego szutru na drugi przez DW364 Lwówek-Złotoryja zaliczyłem pomnik myśliwych...

...w Sokołowcu skręciłem w Dolinę Czermnicy(dopływ Skory)i zahaczyłem o ruiny kompleksu pałacowego na wylocie w kierunku Nowego Kościoła...

...w Jastrzębniku - wieś pomiędzy Nowym Kościołem a Pielgrzymką znowu szok miałem. Ten stary dąb pewnie ma lat 350 do 400 a pomnikiem nie jest. Zrobił jednak na mnie piorunujące wrażenie...

...wycieczka spoko, poznałem nową trasę, odpuszczając mocno widokową z Sędziszowej do Nowego Kościoła w cieniu wulkanu Wielisławka ale warto było, bo ze wzgórza Ruda okukałem dwie góry - Dłużycę325mnp  i Wołek380mnp z powodu mgły myląc je z wulkanami Jeziorna i Czerwony Kamień. Powrót miałem w cieniu wulkanu Kamienna Góra w Pielgrzymce i co oczywiste pod Mniszą Górą przy Uniejowicach i Grodźcem...;)))