Jarmark Hubertus

Sobota, 21 października 2023 · dodano: 21.10.2023 | Komentarze 2

Słoneczny prezent jesieni wykorzystaliśmy na maksa, choć poranek był katastroficzny, zmęczenie tygodniem ledwie pozwoliło zwlec się z łoża
a niemrawość i ruchy leniwca, który zabłądził w trawie pod drzewem nie rokowały na cokolwiek ale jednak po sutym śniadaniu i kawie....

Ich TROJE.

....w pełnym słońcu i nieskazitelnym błękicie nieboskłonu dotarliśmy na zamek w Kliczkowie - cuda się tu wyprawiały, damy na koniach rycerze pod a stoły suto zastawione, jadła tyle, że gdzie spojrzeć tam coś....taki to Jarmark Hubertus...
I my najedzeni kiełbasami przeróżnymi a kawę ciastem zagryźli na powrót, pod Diablą tamę pojechali....

...urok tu najprzedniejszy a cisza, aż się wrzynała w nasze dusze....

....blask słonecznych promieni opromieniał lica a ich ciepło grzało, mocno grzało....

...ostatnie spojrzenie na to magiczne miejsce i w drogę...

...okukać nową ddr-kę z Osieczowa do Dobrej lub na odwrót z Dobrej do Osieczowa - jak kto woli....

...w Bolcu smaczny obiad i żegnamy się ze sky1967, wracamy w nasze klimaty, które witają nas swoim nieodpartym urokiem....

...licznik w tel. włączam po trzech kilo.., taki dziś zakręcony z rana byłem, wycieczka bajeczna, aura była taka niesamowita, cudowna..;)))