avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 77066.64 kilometrów w tym 5335.77 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.45 km/h i się wcale nie chwalę.

Bunt

Niedziela, 21 kwietnia 2024 · dodano: 21.04.2024 | Komentarze 1

Tydzień pełen wrażeń, emocji i wydarzeń kończę krótkim wypadem. Zimnica wpleciona w delikatny "wiater" powalił naszą wycyrklowaną trasę,
dosłownie zbuntowaliśmy się postanowieniem, by zaliczyć kawkę w Iwinach i prosto do domu powrócić brrrr...ciepła mi trza, ciepła.
Tydzień pracy, załatwiania spraw, latania po lekarzach i jeszcze SOR  z kroplówą przez pół dnia, zdaje się wyznacza mi nową erę - echo covidowe odbija się po wszystkich organach czkawką a forma leci w dół a już czuliśmy pełną piersią wiosenny dech sezonu echhhhhhhhhhhhhhhhh.....

.....zaczęło się pięknie, klangor zagrzmiał nam nad głowami, widoki umiliły początek wypadu...

....poszły achy i ochy lecz na zjeździe rowerowym się skończyły...

....krótki wypad, powinien choć taki ucieszyć lecz do śmiechu nam nie było...:(