avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 77066.64 kilometrów w tym 5335.77 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.45 km/h i się wcale nie chwalę.

Bunt 2

Niedziela, 21 kwietnia 2024 · dodano: 21.04.2024 | Komentarze 0

Popołudniowa kawka z energetyzowała mnie na maksa, musiałem się dojechać a poranna chandra zobligowała mnie na Raciborowicką pętle....

....wewnętrzny bunt przeciw sobie samemu, szukanie przyczyn i kłębowisko myśli zapętliło jakąś psychozę...

....ale wpadam na pierwszy podjazd  przy kamionce i w to mi graj, raz kozie śmierć,
zjazd do R. i jazda w kierunku Ustronia - podjazd, krzyżówka i powrót do R. i kolejny podjazd Szydłowskiego (Raciborowicki Orlinek) ...

....zjazd na główną i kolejny podjazd przy Hil fabryka....

....zjeżdżam koło Szydłowskiego, przeskok przez główną i podjazd pod "holendra"....

......zjazd do głównej i jazda na górkę "orłów"....

....krótki to był wypad ale wrażeń i potu na plecach mega cud...;)))