avatar Ten blog rowerowy prowadzi nahtah z miasteczka Raciborowice G. k/Bolesławca. Mam przejechane 78454.43 kilometrów w tym 5448.58 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.42 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:11-NIMUEH

Ruszaj się

Niedziela, 8 września 2024 · dodano: 08.09.2024 | Komentarze 0

Poranny wyjazd z Dudysią bierze w łeb, upał który toczy się od początku lipca, nie pozwala jej na funkcjonowanie.
Idę sam, na pit stopie widokowym w R. przystaję, by poprawić kask i łamię okulary, usiadłem z wrażenia - myśl pierwsza taka, jak wrócę po inne to mi się odechce a już dzwoniłem do Daniela i Andrzeja więc opcja na spotkanie pozostała. - Wydobywam z zakamarków kufra taśmę naprawczą i okulary wracają do formy jak i moja ochota...

ę
...lecę do Bolca przez Szczytnicę, Tomaszów, Kraśnik i do Jeleniogórskiej,
spotkanie z Danielem i jazda nad Bóbr, fotka rzeki i do Krępnicy, jak się okazało to jedyna fotka.....

...a po drodze się działo, bo nad wodami Krępnicy wycięli chaszcze i część drzew,
co odsłoniło widok na wodę i jeszcze Łąka, to tam skierowaliśmy swe rumaki
by okukać nową ddr-kę i jest! Nowa, zalana czarnym dywanem droga rowerowa z Bolca do Łąki....;)

A tak swoją drogą - mówił mi to kamień, mówiła to ziemia, i woda też i wszyscy bliscy i dalsi: ruszaj się, bo ruch to zdrowie - prawda! Tylko czy przed pracą, czy po pracy? ;)))